Gjest Closeness Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Hei Jeg er i slutten av 20-årene, singel, men ikke ute etter ONS og sånt "tull". Likevel har jeg behov, og behovet som er sterkest, er behovet for kroppskontakt. Savner skikkelig å ha noen å ligge inntil, en å stryke på ryggen og slike ting. Sex kommer litt i bakgrunnen for dette behovet. Er jeg rar? Når jeg treffer den rette (eller en av de rette) har jeg masse sexlyst og er viril som bare det, men nå har jeg bare lyst på en god varm kropp å ligge inntil. Har en tidligere flamme som tidligere har sagt at jeg bare må ta kontakt om jeg har lyst på sex. Men enn om jeg ikke har lyst på sex, bare kosen? Finnes det mannfolk som ville syntes det var ok? Noen med "erfaring"?
Gjest snorre_sprett Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 En mann som bare vil komme på besøk og ligge inntil? Jo, det er mulig om han ikke er seksuelt tiltrukket av deg. Han du nevnte havner ikke i den kategorien eller? Mulig han vil ligge inntil deg, men etter som tiden går ville sikkert forventningen om noe mer bli relativt påtrengende Ellers forstår jeg veldig godt behovet for kroppskontakt. Kanskje ikke det erstatter et menneske, men kjæledyr kan jeg absolutt anbefale.
Gjest Closeness Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 En mann som bare vil komme på besøk og ligge inntil? Jo, det er mulig om han ikke er seksuelt tiltrukket av deg. Han du nevnte havner ikke i den kategorien eller? Mulig han vil ligge inntil deg, men etter som tiden går ville sikkert forventningen om noe mer bli relativt påtrengende Ellers forstår jeg veldig godt behovet for kroppskontakt. Kanskje ikke det erstatter et menneske, men kjæledyr kan jeg absolutt anbefale. Hehe, var redd for det, ja. Nei, han er ikke i kategorien. Han har lagt en del vekt på at han er seksuelt tiltrukket av meg Så man må altså finne noen som IKKE liker en, interessant. Kan ikke ha kjæledyr her jeg bor, men en katt er likevel ikke en menneskekropp
vidvandre Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Hmmm... tror jeg ville prøvd meg om jeg synes du var tiltrekkende, om jeg skal være brutalt ærlig. Vanskelig å la være når man kommer nært. Men har faktisk samme behovet selv, føler behov for nærhet akkurat nå, er i all fall det som er først i tankene. Ta kontakt med ham da vel, og spør om dere kan ha kun kontakt på det planet. Kan hende han også tenker slik innimellom?
shaggy Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Hei Jeg er i slutten av 20-årene, singel, men ikke ute etter ONS og sånt "tull". Likevel har jeg behov, og behovet som er sterkest, er behovet for kroppskontakt. Savner skikkelig å ha noen å ligge inntil, en å stryke på ryggen og slike ting. Sex kommer litt i bakgrunnen for dette behovet. Er jeg rar? Når jeg treffer den rette (eller en av de rette) har jeg masse sexlyst og er viril som bare det, men nå har jeg bare lyst på en god varm kropp å ligge inntil. Har en tidligere flamme som tidligere har sagt at jeg bare må ta kontakt om jeg har lyst på sex. Men enn om jeg ikke har lyst på sex, bare kosen? Finnes det mannfolk som ville syntes det var ok? Noen med "erfaring"? Definitivt. Sex er gøy, elsker sex, men det som virkelig er herlig er å slappe av med noen i armkroken eller med hodet på fanget.. Spesielt i perioder der du er singel
Gjest Closeness Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 Hmmm... tror jeg ville prøvd meg om jeg synes du var tiltrekkende, om jeg skal være brutalt ærlig. Vanskelig å la være når man kommer nært. Men har faktisk samme behovet selv, føler behov for nærhet akkurat nå, er i all fall det som er først i tankene. Ta kontakt med ham da vel, og spør om dere kan ha kun kontakt på det planet. Kan hende han også tenker slik innimellom? Ja, har vel ikke så mye å tape på det. Bortsett fra å se dum ut. Ikke for det, kan jo godt hende lysten kommer over meg også når vi ligger der inntil hverandre, men i utgangspunktet er det ikke sex jeg er ute etter;-) Lurer på om det er andre som har slike avtaler, litt sånn "søndagskjæreste"?
aline Skrevet 3. februar 2010 #7 Skrevet 3. februar 2010 Vet du, her er jeg fryktelig glad for at jeg har dansen min!! Og det kan kanskje høres rart ut, for det finnes ikke seksuellt, men selve nærheten, det å ta på, bli holdt, den litt følelsen av å bli fysisk tatt vare på, den får jeg dekket i fulle monn av å danse (pardans, noen av stilartene er ganske nære også). Så gjør det faktisk at behovet for nærhet, som singel, aldri er noe problem (behovet for sex derimot, er udekket, men det er som du sier ikke det viktigste). Jeg har også venner der som jeg fint kan si til at "Nå trenger jeg en skikkelig god og lang klem, bare å bli holdt rundt litt", også gjør de akkurat det. :rødme: Er det rart jeg er frelst av dansen? Den gir nærhet og fysisk oppmerksomhet (igjen, ikke seksuellt fokusert), det er GOD trening, det er gøy og sosialt. Hva skulle jeg vel gjort uten?
Gjest Closeness Skrevet 3. februar 2010 #8 Skrevet 3. februar 2010 Jo, jeg ser at dans kan være en grei erstatning, men da jeg gikk på dans måtte jeg alltid danse med en del ekle, gamle og svette mannfolk. Nærhet med disse var ikke mye å skryte av. Her jeg bor er det en slags uskreven regel at for å dra på dans, så må man være par. Dårlig gjort
Gjest close_encounter_of_3rd_kind Skrevet 3. februar 2010 #9 Skrevet 3. februar 2010 Bryting? Der er det masse kroppskontakt
aline Skrevet 3. februar 2010 #10 Skrevet 3. februar 2010 Jo, jeg ser at dans kan være en grei erstatning, men da jeg gikk på dans måtte jeg alltid danse med en del ekle, gamle og svette mannfolk. Nærhet med disse var ikke mye å skryte av. Her jeg bor er det en slags uskreven regel at for å dra på dans, så må man være par. Dårlig gjort hehe.. på kurs er man forsåvidt tvunget til å danse med alle uansett, og da er det ikke alltid like gøy med nærhet.... enig med deg der, men å gå ut å danse, da kan man velge mye mer selv hvem man vil danse med, og velger selvfølgelig folk man liker å danse med. veldig dårlig regel du nevner, det blir både kjedelig og mange uvaner om man bare skal danse med partneren sin hele tiden . Da blir man sjeldent en god/behagelig/artig dansepartner.
Gjest Gjest_missy_* Skrevet 4. februar 2010 #11 Skrevet 4. februar 2010 Jeg ville tatt kontakt med han som var interessert i noe seksuelt med deg, og forklart at det er kos og nærhet du har mest lyst på. Spør om han vil se en film og spoone med deg, hehe. Men selvsagt vil han nok håpe på mer, men jeg vil også tro - om du synes han er attraktiv og har blodgjennomstrømming til alle organer - at du etter en del kos vil bli tent selv. Så kan dere jo kosepule, og kose mer etterpå Jeg kjenner meg igjen i det du skriver, selv har jeg faktisk hatt søndagskjæreste. Vi tok en joint og så filmer sammen imens jeg lå i armkroken hans og slikt. Vi har tidligere hatt et seksuelt forhold (i forrige liv), men skle over til å få et litt spesielt venneforhold hvor ikke-seksuell kroppskontakt var en del av det. Men jeg tror ikke dette er så vanlig eller lett å få akkurat, tok oss mange år. Med kjæresten min nå er jeg selvsagt veldig mye kåt, men jeg setter minst like mye pris på kosen som sexen. Heldigvis er han også kosete som bare det :rødme:
Gjest Closeness Skrevet 5. februar 2010 #12 Skrevet 5. februar 2010 Jeg ville tatt kontakt med han som var interessert i noe seksuelt med deg, og forklart at det er kos og nærhet du har mest lyst på. Spør om han vil se en film og spoone med deg, hehe. Jeg hintet litt om det sist gang vi møttes, og fikk inntrykk av at han hadde lyst. Jeg må bare spesifisere at det ikke er sex jeg er ute etter i utgangspunktet, så får vi se hva som skjer
Anglofil Skrevet 5. februar 2010 #13 Skrevet 5. februar 2010 Tråden er ryddet iht reglene. Yvonne (mod)
Gjest Closeness Skrevet 7. februar 2010 #14 Skrevet 7. februar 2010 Hei. En liten update herfra. Jeg tok sjansen, og han var positiv. Han kom på besøk og jeg har fått masse masse kos og er godt fornøyd Det ble også litt sex ut av det. Ikke til å unngå at man blir lysten når man ligger inntil hverandre. Håper og tror dette kan gjentas! Virker som han var godt fornøyd også. Så glad for at jeg tok sjansen :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #16 Skrevet 8. februar 2010 Hei. En liten update herfra. Jeg tok sjansen, og han var positiv. Han kom på besøk og jeg har fått masse masse kos og er godt fornøyd Det ble også litt sex ut av det. Ikke til å unngå at man blir lysten når man ligger inntil hverandre. Håper og tror dette kan gjentas! Virker som han var godt fornøyd også. Så glad for at jeg tok sjansen :rødme: Og hva var poenget med innlegget ditt når det ble sex allikevel?
Gjest KateW Skrevet 8. februar 2010 #17 Skrevet 8. februar 2010 Ja det lurer jeg også på. Du vil ikke ha sex, men nærhet, så da bytter du nærhet med sex?
Gjest Closeness Skrevet 8. februar 2010 #18 Skrevet 8. februar 2010 Ja det lurer jeg også på. Du vil ikke ha sex, men nærhet, så da bytter du nærhet med sex? I utgangspunktet var det nærhet jeg var ute etter, og det har jeg også fått i fullt monn :-) Føler ikke at jeg har gått på akkord med meg selv her, ettersom det var JEG som fikk lyst på sex etter en del timer i samme seng og mye kos ;-) Men ja, jeg ser jo at dette kan begynne å ligne litt på "fucking good friends" om det fortsetter sånn
Gjest KateW Skrevet 8. februar 2010 #19 Skrevet 8. februar 2010 Så lenge du ikke går på akkord med deg selv, og dere er enige, så lykke til!
Gjest guest f Skrevet 10. februar 2010 #20 Skrevet 10. februar 2010 jeg også har så utrolig lyst på noen jeg kan ligge å kooose masse med. å bli tatt på er den beste følelsen som finnes. ender det i sex er jo selvfølgelig det herlig også er konstant kosesjuk, og lengter etter en god og varm jentekropp å ligge tett inntil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå