Gå til innhold

hjelp til å

Gjest Gjest_lisaa_88_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_lisaa_88_*
Skrevet

jeg er ei jente som snakket med en kamerat om dette. Da sa jeg at det ikke gjorde noe om at gutten hjalp til med å ta bort håret til jenta mens hun sugde, slik at det ikke kom i veien og slik at sugingen ikke skulle bli avbrutt. Da fikk jeg beskjed om at "herregud, må da klare det selv. og at når man blir sugd skal man ligge der å nyte det, ikke holde i håret til jenta". Er det virkelig så fælt å hjelpe til, eller? :P vet iallefall det, at det kan være irriterede om håret hele tiden detter ned og kommer i veien. Ikke alltid man har med seg strikk heller :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom pikken hans er litt høyere enn munnen din, går det greit.

Jeg har alltid strikk på hånda så har ikkke det problemet.

Skrevet

Typen har langt hår og hestehale, så han har alltid strikk i håret. Ganske greit å låne strikk hos ham når håret henger i veien :) Har vi ikke strikk, har han ingen problemer med å hjelpe meg litt med å holde håret unna.

Skrevet

Typen min holder nesten alltid håret mitt oppe! :)

Har aldri hørt at han har klaget på det! :)

Skrevet

dette har jeg igrunn aldri tenkt for jeg har alltid strikk i håret! ;)

men jeg tror ikke typen min hadde klaga viss han måtte hjelpe meg med å holde håret borte heller :)

Skrevet

Hvis jeg ikke har strikk/klype og begynner å suge, kommer det kjapt et irritert "ååååååccchhh, dritthår" fra meg og "vent litt" mens jeg løper (så puppene spretter) til badet eller stua eller hvor det måtte finnes hårgreier. En gang tok jeg en siglet og knøyt rundt håret fordi jeg ikke hadde strikk. Så finnes alltids en løsning.

Har egentlig aldri tenkt på å be ham holde håret. Men man suger jo ganske lenge, og kan tenke meg at det blir litt statisk stilling hvis han ikke skal miste taket i håret. Tror ikke jeg vil belemre ham med dette, han skal få ligge og kose seg, med armene over hodet hvis han vil. Så fortsetter jakten på noe å samle håret med.

Skrevet

Nå har ikke jeg utført oralsex på så veldig mange (2 stk, faktisk) så jeg har vel ikke den bredeste erfaringen, men jeg har i alle fall erfart at de helst vil holde håret mitt. Synes det er småsexy når mannen holder begge hendene i håret mitt, kanskje beveger hodet mitt litt, av og til tar i hardt i håret/hodet mitt. :)

Gjest spurvemann
Skrevet

... og så liker vi jo å se... :rødme: :yvonne:

holder gjerne hår, både for å se på henne, kjæle med henne, små-tvinge henne og hjelpe håret ut av veien

Skrevet

Dersom jeg ikke har strikk/klemmer/whatever til å holde borte håret, gjør han det. Jeg har nok å stri med, så dersom han vil se noe annet enn en hårgardin får han være så god å hjelpe til. :fnise:

Skrevet

Ha en strikk rundt armen så er problemet løst!

Når jeg ikke har strikk så hiver jeg bare manken over hodet, men da tar han fort tak i det og holder det vekk for å se på :)

Skrevet (endret)

Jeg foretrekker å holde håret til hun som suger, for da kan man erte med å lugge litt i nakkehårene, ikke hardt, bare for å tease litt. Også er det aspekt av dominanse også, at hun er underdanig ved at du holder håret hennes og kanskje bruker hendene til å styre hvilket tempo hun skal suge.

Dette krever selvsagt at jenta/kvinnen er trygg på deg.

Sexomaniac

Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

Endret av Skya

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...