AngelFare Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Er det noen som vet om en bra sminke-ting som kan skjule "ung og dum" tatovering(er) ? Som sitter.. Med tanke på klemming, mange mennesker man kommer borti, så må det sitte godt..
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Er det noen som vet om en bra sminke-ting som kan skjule "ung og dum" tatovering(er) ? Som sitter.. Med tanke på klemming, mange mennesker man kommer borti, så må det sitte godt.. kat von d har laget en.. husker ikke hva den heter men det er ikke så lenge siden den ble skrevet om i velværeforumet her på kg - søk litt der du
AngelFare Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2010 kat von d har laget en.. husker ikke hva den heter men det er ikke så lenge siden den ble skrevet om i velværeforumet her på kg - søk litt der du ooooh, thanks :D
hvitstil Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Fant du tråden? leita og leita men fant den ikke. Skulle gjerne hatt samme tipset. Mest av alt vil jeg fjerne min, men vet ikke om jeg rekker det før den store dagen..
Eplefe Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Kat Von D har som sagt en, det var jeg som nevnte den sist og. Problemet er at den dekker og holder godt for noen, og for andre blir den skjoldete og kjip. Du får den uansett hos Sephora.
hvitstil Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 Kat Von D har som sagt en, det var jeg som nevnte den sist og. Problemet er at den dekker og holder godt for noen, og for andre blir den skjoldete og kjip. Du får den uansett hos Sephora. aha nå skjønner jeg. Tusen takk!! Trodde det var noen her inne som het Kat Von D, så jeg har leita forumet rundt etter henne *ler meg ihjel* men da skal jeg teste ut den. Igjen tusen takk :D
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #7 Skrevet 3. februar 2010 Ben Nye har flere concealere. Jeg mener den for tatoveringer heter tattoo cover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå