Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2003 #1 Del Skrevet 3. september 2003 Hei Her hjelpes de aller fleste - også jeg? Ønsker meg sånn en ordentlig oppskrift på saftige pizzaboller med fyll av kjøttdeig. Ala litt flate rundstykker med fyll på toppen som du får de hos bakeren... Ikke disse sneglehusene - de fikk jeg ikke til.. Ble bare klin... Håper noen forbarmer seg!!!! Hilsen en sulten jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 3. september 2003 #2 Del Skrevet 3. september 2003 Du kan jo prøve min enkle variant over temaet, her i huset syns vi ihvertfall de er gode. 1 pk kjøttdeig 1 pose Toro pizzafyll Lages etter anvisning på pakken - tilsett ekstra krydder! 1 pk pizzaost 3 dl vann 4 ss olje 1/2 pk gjær 1 ts sukker 1,5 ts salt Mel til passe deig (aner ikke hvor mye) Elt til deigen slipper bollen - la heve under plast i minst 1 time. Del deigen i 8 biter - lag runde boller og kjevle/trykk disse flate. Ha på pizzafyll og revet ost - 2-3 biter bacon oppå osten. Stekes ved 225 grader, nest nederst i 15-20 minutter. Håper du kan bruke denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2003 #3 Del Skrevet 4. september 2003 Tuuusen takk, Brunhilde!!!! nå gleder jeg meg virkelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2003 #4 Del Skrevet 4. september 2003 Tuuusen takk, Brunhilde!!!! nå gleder jeg meg virkelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 9. september 2003 #5 Del Skrevet 9. september 2003 Kanskje du kan kjøpe ferdig bolledeig, bare vann og gjær og vips deigen er ferdig, det fins sikkert noe i grov variant som kan brukes, så slipper du den klissete deigen, som jeg altfor godt kjenner til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå