Gjest Hetro Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Hvor vanlig er det? 100%, kanskje 110%, hetrofil mann tenner seksuelt på menn og homsesex.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Om du tenner på sex med menn. Så er du ikke 100% hetrofil. Og det at du må si at du er 100 nei 110 % hetrofil beviser at du nok er homo eller bifil. En hetrofil mann tenner ikke seksuelt på andre menn
SMann Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Du får sikkert en lang rekke definisjoner fra hetro, bi, bi nysgjerrig, homo osv. Kos deg med dine egne tanker og "drit i" hva du kaller deg og hvor mange prosent du er av det ene eller det andre. Hvorfor 110%. De 10% over 100% er det homofobi eller? Har sett flere brukt denne type prosent regning....
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Om du tenner på sex med menn. Så er du ikke 100% hetrofil. Og det at du må si at du er 100 nei 110 % hetrofil beviser at du nok er homo eller bifil. En hetrofil mann tenner ikke seksuelt på andre menn Definisjonen blandt menn som er det er at det er forskjell på det å være homofil, bifil, heterofil og homoseksuell\biseksuell\heteroseksuell. Altså ett skille mellom sex og følelser, nett som at jenter fantaserer om sex med andre jenter men ikke nødvendigvis forelsker seg i andre jenter eller noensinne har hatt følelser for andre jenter. Spenningsdrevet fremfor følelsesdrevet
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #6 Skrevet 2. februar 2010 TS glem det. Du får aldri en heterofil gutt til å like tissen din uansett hvor mye du skulle ønske det.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #7 Skrevet 2. februar 2010 Hvor vanlig er det? 100%, kanskje 110%, hetrofil mann tenner seksuelt på menn og homsesex. Veldig mange det, de fleste tror jeg. Rart med det med menn på menn, alltid vært populært det, vi husker jo de gamle grekerne også, der var homosex det aller mest populære av alt.
Hamster Skrevet 2. februar 2010 #8 Skrevet 2. februar 2010 Vel, teknisk sett så hvis du tenner på det så faller du inn i kategorien biseksuell per definisjon. :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #9 Skrevet 3. februar 2010 Veldig mange det, de fleste tror jeg. Rart med det med menn på menn, alltid vært populært det, vi husker jo de gamle grekerne også, der var homosex det aller mest populære av alt. Enig. Det var og er (fremdeles) en norm. Tror mange jenter ville blitt overrasket. Den mest intense (ultimate) sexen vil alltid være mellom to menn, uansett hvordan vi vrir og vender på det.
Gjest lykkelitn Skrevet 3. februar 2010 #10 Skrevet 3. februar 2010 vist du som mann fantaserer eller er nyskjerrig på sex me andre menn, vil jeg kunne påstå å si att du ikke helt kan kalle deg hetro eller bi før du har prøvd ut fantasien din:)
Gjest LOlL Skrevet 3. februar 2010 #11 Skrevet 3. februar 2010 Om TS tøyser eller ikke er ikke godt å si. Synes det virker som trolling, som en parodi av menn som tenner på å suge pikk tråden. Men det virker i hvertfall som om noen av dere som svarer mener det er mulig å være 110% (haha) hetro og alikevle tenne på homosex? Hva er definisjonen på homoseksuell eller biseksuell i så fall? Ok, det er en forskjell på homofil og homoseksuell og det samme med hetrofil og hetroseksuell. Men alikevel, det er vel visse tendenser her? Er jeg den eneste som tar ironien her?
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 3. februar 2010 #12 Skrevet 3. februar 2010 vist du som mann fantaserer eller er nyskjerrig på sex me andre menn, vil jeg kunne påstå å si att du ikke helt kan kalle deg hetro eller bi før du har prøvd ut fantasien din:) Skal prøve ut fantasien i morgen, rett etter lunch.... Da får vi se hva jeg er.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #13 Skrevet 3. februar 2010 Skal prøve ut fantasien i morgen, rett etter lunch.... Da får vi se hva jeg er. Du må ikke glemme å fortelle oss hva du kommer fram til! Gleder meg. Bruk kondom i alle fall. Og MASSE glidemiddel. Pump forsiktig. Er jo trangt som bare rakker'n der bak.
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 3. februar 2010 #14 Skrevet 3. februar 2010 Du må ikke glemme å fortelle oss hva du kommer fram til! Gleder meg. Bruk kondom i alle fall. Og MASSE glidemiddel. Pump forsiktig. Er jo trangt som bare rakker'n der bak. Det er ikke jeg som skal pumpe...men takk for tipset anyway
sexomaniac Skrevet 3. februar 2010 #15 Skrevet 3. februar 2010 (endret) Homofili, bifili og heterofili går på hvilke kjønn/mennesker man får kjærlige følelser for, type kjæreste/samboer/gift-følelser. Heteroseksuell, homoseksuell og biseksuell går på hvilket kjønn og mennesker man tenner seksuelt på. Grei oppklaring, man kan være helt og holdent heterofil, selv om man fantaserer om sex med andre menn. Sexomaniac Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Endret 4. februar 2010 av Skya
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 4. februar 2010 #16 Skrevet 4. februar 2010 Du må ikke glemme å fortelle oss hva du kommer fram til! Gleder meg. Bruk kondom i alle fall. Og MASSE glidemiddel. Pump forsiktig. Er jo trangt som bare rakker'n der bak. Utrolig godt var det! Vi brukte masse glidemiddel og han hadde ikke verdens største heller. Frister til gjentakelse...kun deilig å få kjenne en bak. Trolig bi...
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #17 Skrevet 16. august 2015 Enig. Det var og er (fremdeles) en norm. Tror mange jenter ville blitt overrasket. Den mest intense (ultimate) sexen vil alltid være mellom to menn, uansett hvordan vi vrir og vender på det. HVA? HVORFOR? Mener du det?Er ikke det veldig individuelt uansett kjønn?Jeg er kvinne selv,og mener jeg har hatt den ultimate sexen med menn!Med helt fantastiske orgasmer både hos min partner,og meg selv,selvfølgelig. Hvorfor tror du ikke kviner,kan ha like intens tenning og sex på hverandre og med hverandre-som eks to menn? Som sagt,kvinner varierer stort,når det gjelder sexualdrift og følelser.Men,samme gjør jo dere menn. Dette er tull! Dersom mannen og kvinnen legger alle hemninger vekk.Da kan det bli nokså intens tenning på hverandre.Og ultimat sex. Men kanskje har du aldri truffet en 100% hetrosexuell kvinne? Kanskje har du kunn hatt sex med bifile kvinner? Eller enda verre...asexuelle eller frigide kvinner.Kvinner varierer enormt. -Så derfor kan du ikke si dette er sant. I såfall snakker du om deg selv og egne opplevelser-forde du selv er 100%homo... Eller kanskje bifil? Anonymous poster hash: eaddd...13f
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #18 Skrevet 16. august 2015 HVA? HVORFOR? Mener du det?Er ikke det veldig individuelt uansett kjønn?Jeg er kvinne selv,og mener jeg har hatt den ultimate sexen med menn!Med helt fantastiske orgasmer både hos min partner,og meg selv,selvfølgelig. Hvorfor tror du ikke kviner,kan ha like intens tenning og sex på hverandre og med hverandre-som eks to menn? Som sagt,kvinner varierer stort,når det gjelder sexualdrift og følelser.Men,samme gjør jo dere menn. Dette er tull! Dersom mannen og kvinnen legger alle hemninger vekk.Da kan det bli nokså intens tenning på hverandre.Og ultimat sex. Men kanskje har du aldri truffet en 100% hetrosexuell kvinne? Kanskje har du kunn hatt sex med bifile kvinner? Eller enda verre...asexuelle eller frigide kvinner.Kvinner varierer enormt. -Så derfor kan du ikke si dette er sant. I såfall snakker du om deg selv og egne opplevelser-forde du selv er 100%homo... Eller kanskje bifil? Anonymous poster hash: eaddd...13f Sorry skrivefeil.Det skal stå: Hvorfor tror du ikke MENN og KVINNER kan ha like intens ultimat sex? Og like intens tenning,nytelse og alt? Er ikke like akseptert,at kvinner utfordrer menn slik...men finnes alltid de som tør. Anonymous poster hash: eaddd...13f
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #19 Skrevet 16. august 2015 Noe sier meg at ABen du spør ikke følger med på denne tråden som har ligget død i 5 år. Anonymous poster hash: 6bed4...943
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå