Gjest gjestina Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Printeren min er død, og jeg har masse skolearbeid som må ut på papir. Ny printer haster! Jeg har en bærbar PC, og ønsker derfor også en trådløs printer. Gjerne multifunksjon, men det er ikke noe krav. Billig i bruk (min døde printer hadde et usunt forhold til blekk!) Jeg kommer hovedsaklig til å bruke den til svart/hvit tekstutskrift, men vil gjerne ha anledning til å skrive ut litt bilder også (må ikke være av proff kvalitet nei!) Pris? Tja, vet ikke hva en printer koster i dag, men mye over 1000 kr frister egentlig ikke. Har du noen tips?
Fanteria Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Jeg er veldig glad i min fra Epson. Koster litt, men kvalitet deretter. Har den som er "den beste". MAnge muligheter. Kopi, scanning, (en helt vanvittig bra) fotoprint og såklart trådløs Har ikke pris da det er forskjellige fra salgsstedene. http://www.elkjop.no/product/data/print-ko...us-photo-px710w
Max Magnus Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 HP Photosmart Plus. En god multifunsjonsskriver i forhold til prisen. Har testet den selv og er imponert over kvalitet og hurtighet på både foto- og vanlig utskrift. Koster fra 1.272 i følge Kelkoo.
Henkie Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Jeg er veldig glad i min fra Epson. Koster litt, men kvalitet deretter. Har den som er "den beste". MAnge muligheter. Kopi, scanning, (en helt vanvittig bra) fotoprint og såklart trådløs Har ikke pris da det er forskjellige fra salgsstedene. http://www.elkjop.no/product/data/print-ko...us-photo-px710w Støtter denne. Denne multiboksen fra Epson er meget bra. ok priser på blekk er det også...når du trenger det
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Støtter denne. Denne multiboksen fra Epson er meget bra. ok priser på blekk er det også...når du trenger det Takker for svar. Den var jo veldig dyr da! Hvor lenge kan en regne med at en printer skal vare egentlig? Den jeg har nå (HP Deskjet multifunksjon) har sjanglet en stund allerede, ble kjøpt for 2-3 år siden. Men den var jo rimelig da! 1500 er en ok pris om en kan stole på at produktet vil vare en stund, men den vil ikke bli brukt så mye at det er verdt det for 2 år. Printeren vil som sagt hovedsaklig bli brukt til dokumentutskrift, og ikke primært som fotoprinter. Det viktigste er uansett at den er billig i drift. Vil dere fortsatt anbefale Epson?
Henkie Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 Takker for svar. Den var jo veldig dyr da! Hvor lenge kan en regne med at en printer skal vare egentlig? Den jeg har nå (HP Deskjet multifunksjon) har sjanglet en stund allerede, ble kjøpt for 2-3 år siden. Men den var jo rimelig da! 1500 er en ok pris om en kan stole på at produktet vil vare en stund, men den vil ikke bli brukt så mye at det er verdt det for 2 år. Printeren vil som sagt hovedsaklig bli brukt til dokumentutskrift, og ikke primært som fotoprinter. Det viktigste er uansett at den er billig i drift. Vil dere fortsatt anbefale Epson? Mitt inntrykk er at Epson er rimeligere i drift enn feks HP som du har i dag. Dessuten er det gode skrivere. Her er et knallkjøp på en Epson som i tillegg skriver trådløst hvis du vil... EPSON TILBUD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå