Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå må dere hjelpe meg ganske fort!!!!

Vi ønsker ikke å reise til kreta med på fastlandet eller en øy.med strand uten steiner og et by sted!vi er bare på sranda noen timer så det er viktg med by også! :jepp:

Vi ønsker reise rundt 10 juni

Endret av Lund
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Tingeling_*
Skrevet

Naxos var fantastisk :)Ikkje spesielt stor by, men det er kort veg til å utforske andre øyar også, som Paros og Mykonos.Fint å reise rundt på øyene med moped eller leigebil.Dei finaste strendene ligg utforbi byen, men det går ofte buss. Har de 2 veker ferie og ikkje små barn som skal være med, er det kjempefint å berre bestille flybillett til Santorini, og reise på loffen:) Lett å finne stader å bu under vegs! Spesielt så tidleg som rundt 10 juni, då sesongen ikkje er starta for fullt.

Skrevet
Naxos var fantastisk :)Ikkje spesielt stor by, men det er kort veg til å utforske andre øyar også, som Paros og Mykonos.Fint å reise rundt på øyene med moped eller leigebil.Dei finaste strendene ligg utforbi byen, men det går ofte buss. Har de 2 veker ferie og ikkje små barn som skal være med, er det kjempefint å berre bestille flybillett til Santorini, og reise på loffen:) Lett å finne stader å bu under vegs! Spesielt så tidleg som rundt 10 juni, då sesongen ikkje er starta for fullt.

Vi har nok bare råd til en uke :(

Passer da dårlig med båt...den tar jo 4 timer,da mister vi mye tid.Hva de øyene som liger dærheten tyrika?

Skrevet

Rhodos.

Hyggelig by med en flott gamleby å rusle rundt i om kvelden.

To strender i umiddelbar nærhet til byen, og fine utfluktsmuligheter til resten av øya.

Skrevet
Rhodos.

Hyggelig by med en flott gamleby å rusle rundt i om kvelden.

To strender i umiddelbar nærhet til byen, og fine utfluktsmuligheter til resten av øya.

Gubben har vært dær 3 ganger :snurt:

Hva med samos el lesvos?

Gjest Gjest_pål_*
Skrevet

Reis til Samos!passer bra til dere..... :)

Skrevet (endret)

unnskyld meg, Samos er en utrolig kjedelig øy!

Byen er fryktelig liten og det er mange stein-strender der.

Samos passer best for eldre og evt hvis man er fryktelig sliten og ikke ønsker mye å se på.

det er min erfaring hvertfall.

Hva med Korfu?

Endret av simba80
Skrevet

Anbefaler Zakynthos!! :jepp:

Flotte strender og fine byer - hvor enn du drar på øya.

Skrevet

Vil bare anbefale http://hellasforum.net/ Masse informasjon, reisebrev og bilder fra forskjellige øyer på forumet, og veldig behjelpelige mennesker hvis du spør hvor du bør dra og gir litt info om hva du "ønsker" deg av en øy/fastlandet :)

Skrevet
Nå må dere hjelpe meg ganske fort!!!!

Vi ønsker ikke å reise til kreta med på fastlandet eller en øy.med strand uten steiner og et by sted!vi er bare på sranda noen timer så det er viktg med by også! :jepp:

Vi ønsker reise rundt 10 juni

Chios har direktefly fra Gardermoen, Karfas har finkornet sandstrand og bittelitt uteliv og ti minutter med buss, så er du i Chios by-Der kan du sjopppe eller gå i museer/sightseeing så mye hjertet begjærer. Med båt tar det en time over til Cesme i Tyrkia.

Gjest hellasfreaken
Skrevet

hei :)

har selv feriert rundt på de greske øyene og fastlandet i snart 30 år, og jeg vil anbefale deg å reise til peloponnes! det finnes utrolig mange fine steder der, bare søk litt rundt på nettet ;)

personlig reiser jeg aldri tilbake til naxos! menneskene der er ikke spessielt vennlige til turister, veldig stressende hvoren du drar, og skremende mye mygg. jeg brukte 3 uker på å utforske øye for et par år siden og dette var virkelig bortkastede penger! uansett opplevde jeg å få frastjålet mobil på vei hjem fra stranda, utrolig uhyggelig og ekkel opplevelse!

peloponnes er definitivt min favoritt, og jeg har vært der utrolig mange ganger, og blir alltid like fornøyd :D

Gjest Gjest_monica_*
Skrevet

Jeg vil anbefale SKIATHOS :skratte::yvonne: . Kjempefin men veldig liten øy. Masse fine sandstrender og man kan også finne sin "egen" strand hvis man leter litt. Flyet lander på øya og det tar toppen 30-45 min til siste hotell. Koselig liten by med mange tavernaer som serverer kjempegod mat. Ikke det dyreste reisemålet. Helt fantastisk synes jeg iallefall. Virkelig å anbefale. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...