Gå til innhold

spinkle gutter og lubbne jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spørsmål til dere lave (under 173 cm) og tynne (18-23 BMI) gutter: er det ok om jenta veier mer enn deg? Hun er ikke overvektig eller usunn, men på grensen (23-25 BMI). Litt smålubben. Synes dere hun er attraktiv hvis hun er pen ellers? Er det et stort hinder hvis hun veier mer enn dere?

Spørsmål til dere ande: hva synes dere om jenta veier mer enn gutten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva jeg synes? At det ikke er opp til meg å vurdere.

Skrevet (endret)

Om jenta veier mer enn gutten har da ingenting å si, syns i hvert fall ikke jeg.

Og ikke tror jeg at de få kg jeg har til overs, er noe stort hinder for oss. Det virker nå ikke sånn, men nå skal jeg uansett gjøre noe med det så det er ett fett for meg :ler:

Endret av Minttu
Skrevet

Nå er jeg et godt stykke fra å passe inn under "høydekravet" ditt, men BMI er under 23. En BMI på 25 er i seg selv absolutt ikke noe jeg blir skremt av, sannsynligheten er høy for at jeg ville ønsket å bli svett sammen med henne forutsatt at personlighetene våre stemmer. At vekten er jevnt fordelt med en god slump utenpå ribbene høyt oppe er å foretrekke fremfor samling i bunn, men jeg er ikke fanatisk.

Skrevet

Det er vel opp til hva hver enkelt gutt liker.

Min samboer er relativt tynn, dvs han var veldig tynn før han møtte meg, nå har han begynt å få litt pondus.

Jeg er vel det som kan kalles for overvektig - har aldri regnet ut BMI og alt det der da jeg ikke har noe behov for det.

Skrevet (endret)

BMI er ofte ganske så misvisende, og i størst grad i forhold til gutter, som gjerne driver med kroppsbygging.

Når det gjelder jenter, så avhenger det av hvordan de er lubben. Mange har anlegg for å bli lubben, og er gjerne smålubben, uansett hvor mye de trener, og det er utrolig deilig og sexy.

Om man er lubben på grunn av McDonalds og Burger King, så er all sjarm borte i mine øyne.

Sexomaniac

Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

Endret av Skya
Skrevet

Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler.

Skya (mod)

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

BMI på 23-25 er ikke noe gærent! Over 25 kan bli verre, siden det ofte forteller om en usunn livstil og det er lett at fettet blir litt formløst. Men om hun veier mer meg er jeg mer usikker på om jeg ville likt, men nå er jeg jo også 190 cm høy og veier 75 kg :P

Jeg synes en dame på 160 på 60 kg hadde vært bedre enn en jente på 183 på 76 kg. Hun hadde hatt litt lavere BMI, men veid mer enn meg

Skrevet

Tja, jeg er lubben selv, og kjæresten min er veldig tynn. ;)

Gjest Gjest_Google_*
Skrevet

Jeg tror de fleste (ikke alle) gutter ønsker en kjæreste som er lavere og veier mindre enn dem selv. Men hvis jenta er pen nok eller hun er det eneste alternativet er det ikke noe problem ;) Det er akkurat som at de fleste(ikke alle) jenter liker gutter som er høyere og veier mer.

Jeg er en såkaldt lav gutt, 172 cm på sokkelesten. Jeg er spinkel med mine 58 kg. Siden jeg er såpass tynn hadde det ikke gjort noe om jenta veide 65 kg for eksempel. Greia er jo ikke bare at hun skal veie mindre enn meg, men at hun skal være pen å se på. Jeg ville ikke likt at hun var over 172 cm høy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...