Gjest Gjest_Hans_* Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Har forstått etterhvert at jeg er av typen som er kanskje ekstremt kosete. Jeg elsker å ligge i sofaen eller i sengen på brystet til kjærsten min å strykene henne, se på henne, kysse henne osv. Vi har vært sammen i litt over 5 år og jeg "trenger" forstatt like mye kos. Hun kommenterer det av og til, men sier også at hun liker det. Tidligere kjærster jeg har hatt har liksom blitt lei av sånt etter en periode. Hvordan er du bruker du mye tid på kos? Eller liker du evnt partneren din å gjøre helt andre ting på kveldene?
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Etter å ha vært sammen i snart 3 år er vi forlengst over den nyforelskede "sommerfugler i magen"-fasen, men jeg liker fremdeles å kose. Jeg mistrives uten en daglig dose (ikke-seksuell) fysisk kontakt. Men å ligge i flere timer ser jeg ikke helt poenget med - det blir for kjedelig.
FantasDick Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Kjæresten min er veldig kosete av seg. Han kunne gjerne kost på meg 24/7 om han hadde hatt muligheten. Jeg derimot, er ikke så veldig kosete av meg, men jeg synes det er helt greit at han koser på meg. Han forteller meg hver dag at han er så glad for at jeg lar han "holde på". Vi har vært/bodd sammen i litt over 3 år.
ihearttom Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 jeg og kjæresten elsker å kose og klemme og nusse og holde hender til en hver tid. Noen syns det er 'kvalmt', andre synes det er søtt. Selv er vi vandt med det, og liker å ha nærkontakt og kjæle med hverandre så mye som mulig, for å vise at vi er glad i hverandre har vært sammen 1 år nå, så det er ikke på grunn av nyforelskelse.
Anglofil Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Ja, jeg setter veldig pris på kos, det gjør kjæresten min også. Det holder egentlig litt på gløden i forholdet føler jeg, gir tilbake den "forelska-følelsen" om man skjønner. Det er så herlig når han stryker meg over håret, jeg kan snuse inn i halsgropa hans og kjenne hans lukt, stryker meg over magen og hvisker i øret mitt at jeg er hans "nutteplutt", eller vi "snuggler" (som vi kaller det), dvs ligger i skje og bare nyter å kjenne hverandres kropper inntil hverandre. Vi kan ligge sånn i timesvis om vi vil. Da snakker vi om alt mulig, tuller masse, kiler hverandre, diskuterer en sak på tv eller en film som kommer snart. Altså, det er kvalitetstid for meg, virkelig. Det er noe vi prøver å gjøre flere ganger i uken, og ofte hver dag. Mvh Yvonne
Heritære Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 Vi er også ett kosete par. Jeg elsker å være nær ham og bare ligge og stryke på kroppen hans. Vi har bodd sammen i 2 1/2 år og er nesten like kosete som vi var i starten av forholdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå