Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I et svakt øyeblikk invisterte jeg i en boks med cappuccino-shake fra Herbalife. Hadde trua, men det smaker helt pyton! Blandet med skummet melk, 2,5 dl og 26 g pulver(som angitt) men måtte slå ut hele greia. Halsen låste seg:P

Er det noen som har gode tips og triks? Blande med noe annet? Riste lenge? La den stå en stund????

Det var penger rett ut av vinduet det.... :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Om det er noen trøst så har jeg aldri hørt om en slankeshake som faktisk smaker godt...

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg bruker en proteinshake som smaker ganske ille. Trikset for meg blir å blande den ut med bare 1 dl van, holde for nesa og styrte den i meg så fort som mulig og så drikker jeg masse vann med en gang etterpå for å skylle vekk smaken. Lærte trikset av en trener jeg hadde en gang, ganske greit når en blir vant med det syns jeg.

Skrevet
Jeg bruker en proteinshake som smaker ganske ille. Trikset for meg blir å blande den ut med bare 1 dl van, holde for nesa og styrte den i meg så fort som mulig og så drikker jeg masse vann med en gang etterpå for å skylle vekk smaken. Lærte trikset av en trener jeg hadde en gang, ganske greit når en blir vant med det syns jeg.

Det var kanskje ikke så dumt nei! Takk for tipset! :)

Typen har et proteinpulver som smaker o'boy, så ble litt skuffa over "min" Herbalife:P

Skrevet

Jeg syns det smaker bedre hvis jeg lager en smoothie med en banan. Kan det være aktuelt?

Skrevet
Jeg syns det smaker bedre hvis jeg lager en smoothie med en banan. Kan det være aktuelt?

Kanskje det ja? Pulver, melk og banan kan jo fungere:) Skal prøve til kveldsmat;) Takk!

Gjest strykebrett
Skrevet
Det var kanskje ikke så dumt nei! Takk for tipset! :)

Typen har et proteinpulver som smaker o'boy, så ble litt skuffa over "min" Herbalife:P

Det hørste ikke verst ut, hvilket proteinpulver er det?

Skrevet
Det hørste ikke verst ut, hvilket proteinpulver er det?

Det heter 90+ Protein fra Nutrisport. Tror han har kjøpt det på proteinbutikken.no. Tror kanskje det blir at jeg rapper hans som kveldsmat istede:P Smoothien ble nesten grei:P

Sammenlignet litt mellom 90+ og herbalifeboksen min, og de inneholder nesten det samme! Hovedforskjellene var at 90+ ikke innholdt fiber og hadde mindre karbs....

:)

Skrevet

Kanskje du kan bande litt av proteinpulveret hans i shaken din?

Skrevet
Kanskje du kan bande litt av proteinpulveret hans i shaken din?

Hva om jeg bare bytter ut herbalife med 90+ da? Eller blir det feil? Spiser jo allbran til frokost, så får i meg fiber der:)

Skrevet
Hva om jeg bare bytter ut herbalife med 90+ da? Eller blir det feil? Spiser jo allbran til frokost, så får i meg fiber der:)

Herbalife er vel måltidserstatter mens 90+ er et proteinpulver. Jeg er ingen tilhenger av måltidserstatter, så jeg synes godt du kan bytte :) Du skal ihvertfall ikke presse i deg noe du ikke liker.

Skrevet
Herbalife er vel måltidserstatter mens 90+ er et proteinpulver. Jeg er ingen tilhenger av måltidserstatter, så jeg synes godt du kan bytte :) Du skal ihvertfall ikke presse i deg noe du ikke liker.

Ja, vet du hva! Den der dr**en drikker jeg ikke! :fnise:

Men kan jo kutte ut kveldsmat helt og bare ta en shake med 90+ og et eple kanskje? Så blir det vel kanskje som en Herbalife-shake? Sånn måltidsmessig:P

Skrevet
Ja, vet du hva! Den der dr**en drikker jeg ikke! :fnise:

Men kan jo kutte ut kveldsmat helt og bare ta en shake med 90+ og et eple kanskje? Så blir det vel kanskje som en Herbalife-shake? Sånn måltidsmessig:P

Ja, en proteinshake, et eple og noen nøtter er et fint lite måltid. Eller cottage cheese/kesam og eple. Er mye du kan spise som er magert og godt, så slipper du å presse i deg drit :P

Skrevet
Ja, en proteinshake, et eple og noen nøtter er et fint lite måltid. Eller cottage cheese/kesam og eple. Er mye du kan spise som er magert og godt, så slipper du å presse i deg drit :P

True true. Kesam og eple hørtes godt ut! Får kjøpe kesam i morgen :lur:

• 1 måned senere...
Skrevet

Forresten alle sammen: den cappuccinoshaken viste seg å ha vært fryst! fikk en ny og den er kjempegod! faktisk! nå gleder jeg meg til en shake :D

Skrevet

Har smakt den samme med Cappocino fra Herbalife.

Ble litt bedre med ekstra lett melk og cappocino dryss.

Men alt i alt ingen høydare på smak.

Skrevet

Bruker skummet melk jeg da, og blander i litt kanel noen ganger. Er veldig glad i kaffe og cappuccino, så det er right up my alley for min del;)

Har også en med vaniljesmak. Den blander jeg med eplejuice og kanel. Jummy! Den lukter og smaker eplekake:P men vi er forskjellige, venninna mi drikker sjokoladesmaken, noe jeg aldri hadde greid. Men hun liker ikke vaniljesmaken igjen:P

Skrevet

Jeg forstår ikke at dere gidder å kjøpe monsterdyrt kraftfor som smaker vondt og er ribbet for mye av de bra greiene som er i fersk mat.

Dere er vel ikke dårligere til å sette sammen ett godt kosthold enn det Herbalife er!? Jeg nekter å tro at det soyapulveret deres er bedre enn ekte soyabønner og annen skikkelig mat. Det er vel såpass mangelfullt at de har tilsatt alt mulig rart for å redusere kvalitetsgapet mellom kraftforet og ekte mat.

Min x begynte forøvrig med Herbalife, hun ble så sur, aggresiv og sjalu av det at det var begynnelsen til slutten. Hun gikk ned i vekt, og spiste ikke nok ekte mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...