Anjah Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Jeg har byttet etternavn! Det gamle etternavnet skal ikke engang brukes som mellomnavn. Nå sitter jeg her og tenker litt på alle offentligheter som trenger oppdateringen. De jeg kommer på i farten er: Pass Bankkort Førerkort Forsikringsselskapet NAF Div. bladabbonement Kanalabbonement Har jeg glemt noen viktige her?
prinzess Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Jeg har byttet etternavn! Det gamle etternavnet skal ikke engang brukes som mellomnavn. Nå sitter jeg her og tenker litt på alle offentligheter som trenger oppdateringen. De jeg kommer på i farten er: Pass Bankkort Førerkort Forsikringsselskapet NAF Div. bladabbonement Kanalabbonement Har jeg glemt noen viktige her? Arbeidsplassen Borettslaget (hvis du nå bor i et) Nettbutikken til vinmonopolet :) Tannlege Venner og kjente Hafslund og strømleverandør Treningssenter Telefonoperatør Facebook Alle er kansje ikke like viktige.
Anjah Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2010 Heisann! Det var mange smarte tips å få der, gitt! :D Tannlegen skal jeg virkelig passe på å notere. Og optikeren. Og fjesboken! Og; -eksisterer det en nettbutikk for vinmonopolet?!? *sjekke ut med en gang*
prinzess Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Og; -eksisterer det en nettbutikk for vinmonopolet?!? *sjekke ut med en gang* Jepp, bestiller av og til, hvis du bor i Oslo, Akershus, Bergen, Stavanger så kan du bestille rett hjem. Praktisk når man har mye annet å tenke på og ikke har tid til å gå på polet. Man kan også bestille til nærmeste vinmonopol å hente pakken der.. Deilig å ha litt tid når man ska velge vin :)
Anjah Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2010 - Biltilsynet (vognkort) Ah! Nice one! Viktig, viktig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå