tøydokka Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 ja, hva tenker du om disse jentene som kringkaster sexy bilder av seg selv på facebook??
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Tragiske, teite, oppmerkomhetssjuke, tøsete.
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 ja, hva tenker du om disse jentene som kringkaster sexy bilder av seg selv på facebook?? Godt for øyet, dog, de gjør det vanskeligere for meg å ta dem seriøst.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 4. februar 2010 #5 Skrevet 4. februar 2010 Har ingenting i mot det, helt til den dagen en eventuell datter av meg hadde begynt med det samme :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2010 #6 Skrevet 4. februar 2010 Har ingenting i mot det, helt til den dagen en eventuell datter av meg hadde begynt med det samme :gjeiper: Eller kjæreste
Gjest Marlo Skrevet 4. februar 2010 #7 Skrevet 4. februar 2010 Om de er voksne så reflekterer jeg ikke så mye over det. Syns kanskje det kan virke litt tragisk og desperat til tider bare. Om det er unge jenter, så tenker jeg som så at det er trist for dem å tro at det er slik de tror de kan få oppmerksomhet på, og at det blir leit om 10 år når bildene fortsatt finnes på internett fordi andre har lagret dem.
barbieline Skrevet 4. februar 2010 #9 Skrevet 4. februar 2010 motbydelig. disse jentene/damene som legger ut slike bilder er også barnehagetanter og gud vet hva! æsjjava script:add_smilie("","smid_26")
The Kitten Skrevet 4. februar 2010 #10 Skrevet 4. februar 2010 Jeg tenker vel ikke så mye over det. Det er nok en måte å få oppmerksomhet på, så kan det jo diskuteres om denne oppmerksomheten er positiv eller negativ.
babord Skrevet 4. februar 2010 #11 Skrevet 4. februar 2010 Jeg synes det er trist at de ikke har høyere tanker om seg selv enn at de må ta av seg klærne for å få verdi... Sikkert mye bra i personligheten deres, men tydeligvis noe som er helt feil også.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2010 #12 Skrevet 4. februar 2010 Det er sånn det skal være. Jenter er sexy og de har sin fulle rett til å vise det. Det finnes ikke noe bedre enn jenter som tør å vise hud og som poserer for kameraet. Stå på.
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 4. februar 2010 #13 Skrevet 4. februar 2010 Virker som de gjør det kun for å få oppmerksomhet. Tragisk egentlig
Gjest Diane Skrevet 4. februar 2010 #14 Skrevet 4. februar 2010 Jeg har ikke noe behov for å gjøre det, men folk får gjøre som de vil. Å si det er tøsete/horete er å dra det litt vel langt, synes jeg. Som regel er det jo ganske unge og usikre personer som gjør sånt.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. februar 2010 #15 Skrevet 5. februar 2010 Jeg har ikke noe behov for å gjøre det, men folk får gjøre som de vil. Å si det er tøsete/horete er å dra det litt vel langt, synes jeg. Som regel er det jo ganske unge og usikre personer som gjør sånt. Da har ikke du sett mye rundt om på nettet! Har sett bilder av mange jenter på 27-28år på facebook som legger ut veldig utfordrende bilder. Selvsagt legger de ut bildene for å få oppmerksomhet! Er sånne jenter som blir populære hos menn.
Gjest open_mind Skrevet 5. februar 2010 #16 Skrevet 5. februar 2010 motbydelig. disse jentene/damene som legger ut slike bilder er også barnehagetanter og gud vet hva! æsjjava script:add_smilie("","smid_26") Hva så om en barnehagetante har noen sexye bilder av seg på nettet?? Tviler på at de går ut over den gode jobben hun gjør i barnehagen! Hva hun gjør på fritiden sin har du heldigvis ingenting med! Blir oppgitt over hvor fordomsdømmende enkelte folk er! Hun er jo samme person på jobb om hun legger ut sexye bilder av seg på nettet er ikke!
Anglofil Skrevet 5. februar 2010 #17 Skrevet 5. februar 2010 At de er ute etter oppmerksomhet, ellers tenker jeg sjeldent på dem. Mvh Yvonne
Colargol Skrevet 5. februar 2010 #18 Skrevet 5. februar 2010 (endret) Da har ikke du sett mye rundt om på nettet! Har sett bilder av mange jenter på 27-28år på facebook som legger ut veldig utfordrende bilder. Selvsagt legger de ut bildene for å få oppmerksomhet! Er sånne jenter som blir populære hos menn. Helt til de samme mannfolka innser at de også vil ha noen å prate med ikke bare se på, og det innser de ganske kjapt! Dette er stort sett en ungdomstrend i dag (som voksne som vil føle seg unge og trendy også følger), like in som å ha en egen blogg eller å elske og eie sesongens hotteste moteplagg. Noen kommer til å angre sårt, andre vil føye det til rekka av "dumme ting man gjorde som tenåring" og igjen andre kommer ikke til å angre -men fortsette i samme stil så lenge kroppen er noe å vise frem. Det er ikke egentlig noe nytt fenomen, ungdomskulturen har alltid inneholdt ungdom som streber etter oppmerksomhet ved å forsøke være den "kuleste og peneste" -det som er nytt er hva hvilke midler som blir tatt i bruk. Denne generasjonen av ungdom er mer utsatt for påvirkning utenfra enn tidligere, verden er mye mindre og man "lever i øyeblikket" så mye mer enn før. Jeg som bare er 10-15 år eldre en dagens tenåringer blir litt satt ut av denne eksponeringen -ikke bare fordi de eksponerer seg selv såpass mye, men fordi de starter så mye tidligere -og fordi det når ut til så mange flere enn det gjorde hos oss. Men så er det nå engang sånn da at trender går over -verden kommer til å gå lei av at "alt skal brettes ut og eksponeres for alle" til slutt, problemet er vel heller at denne trenden kommer til å vare en stund får den vil gå over. Og når den tid kommer så har dagens ungom blitt voksne -det er de som sitter i lederstillingene og regjeringene og tenker tilbake på "det glade 2010-tallet" mens de fnyser og ergrer seg over enellerannen ny trend som lever i ungdomskulturen. Men ja, jeg synes det er idiotisk og trist at de blir så mye påvirket av en overeksponert og seksualisert verden, håper de fleste slipper å oppleve de verste konsekvensene. Endret 5. februar 2010 av Colargol
zuperduper Skrevet 18. februar 2010 #19 Skrevet 18. februar 2010 ja, hva tenker du om disse jentene som kringkaster sexy bilder av seg selv på facebook?? At de gidder.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #20 Skrevet 18. februar 2010 At de gidder. Enig. Det første som slår meg, er at dette må være kompensasjon for manglende intelligens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå