Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må kjøpe ny sjampo og balsam til min bedre halvdel. Han reagerer på SLS tror jeg, så noen som har gode erfaringer med noe som er billig? Han bruker så mye produkt om gangen at 200,- for ei 200ml flaske vil ikke være særlig.. Økonomisk.

Har sett litt på Lavera og Green people, samt JMO men de var litt dyrere igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Green people er flott til tørr og sensitiv hodebunn. Superdrøye produkter uten sls, en flaske varer leeenge. Får også ulike typer til ulike problemer. I butikk ligger prisen på ca 165, på nett koster de under 10£ :)

Skrevet

Testa balsammetoden ;) Jag har hållt på med den i nästan ett halvår nu på grund av diverse allergier och min hårbunn mår super! Då undviker du allt som har med SLS och silikoner att göra för en billig peng.

Lockig.se har all info man behöver.

Skrevet

Jeg bruker den balsammetoden selv, men min mann er heller skeptisk :gjeiper:

Tenker kanskje jeg skal prøve green people homme sjampoen. Noen tips til kurer som er gode for hodebunnen og? Kanskje jeg kan massere litt jojobaolje på han.

Skrevet

mop har 300 ml shampo uten sls. Jeg syns forøvrig at Cosmicas sgampo for tørr hodebunn fungerer bra til tross for SLS, og jeg er ganske følsom..

Gjest Gjest_Tore_*
Skrevet

Sitrussjampo med balsameffekt er bra.

En mild shampo med balsam effekt som motvirker floker og statisk elektrisitet. Denne milde sjampoen forstyrrer ikke den naturlige balansen i hodebunnen. Passer alle hårtyper.

Da sjampoen er konsentrert, masserer du bare littegrann sjampo godt inn i håret og skyller så ut. Gjenta gjerne en gang til.

Inneholder ikke Sodium Laureth Sulphate og Sodium Lauryl Sulphat

Jeg kjøpte min på www.levlogisk.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...