Gjest Gjest_ella_* Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 JEg er ei dame på snart 40 år....syns huda mi i ansikt har blitt så gusten og gra ( jeg som hadde ferskenhud før....) Bruker adhermakrem fra apotek og e-vitaminkrem fra bodyshop - men det er liksom ingen glød syns jeg. Går ofte tur så det er ikke mangel på frisk luft heller....hm er det noen som har et godt råd? takk
Gjest Lotte81 Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Gå på en hudpleiersalong å få noen gode tips til krem Brukte selv e-vitamin kremen fra Body shop før, men den er for tynn til å brukes nå på vinteren... Huden trenger mye fuktighet i kulda Bruker nå krem fra Dermatologica og føler at huden har fått litt mer glød! Kan bestilles fra nett også, ikke fullt så dyr som hos hudpleiersalong.. Også med litt mineral foundation over så blir det bra
LetThemEatCake Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Lush har helt suveräna ansiktscremer! Jag har själv väldigt torr hud, speciellt nu på vintern, och ingen vanlig kräm (typ nivea, garnier, dove osv...) hjälper. Men så kostade jag på mig Skin Nanny från Lush och jag tänker aldrig använda något annat igen! Huden har både mer spänst och är återfuktad. istället för att vara röd runt näsvingarna och i pannan för att jag är torr så är jag rosig på kinderna, som man ska.
Gjest Gjest_ella_* Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Hei og takk for svar. hvor kan jeg kjøpe skin nanny?
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Ebay ihvertfall. Kremen er dyr så der kan du gjøe et kup Du finner du Skin nannys søster Shangri La på ebay som også skal være bra..
Rime Skrevet 3. februar 2010 #7 Skrevet 3. februar 2010 Jeg sleit med det samme før. Her er mine livreddende produkter: - MD Formulation continous Renewal Serum - Rens med eksfolierende effekt (jeg bruker Mary Kay timewise 3-in-1 cleanser normal/dry skin) - En GOD dagkrem. F.eks. Mary Kay TimeWise Age-Fighting Moisturizer norm/dry eller Dermalogica Intensive Moisture Balance. - en god skrubb. f.eks. Dermalogica skin prep scrub eller scrub your nose in it fra soap & glory. I tillegg: ta tran og drikk masse vann!! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå