Gå til innhold

Så ubeskrivelig deilig å si at jeg har RETT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke at det bryr så mange, men jeg har nå en følelse av overveldende skadefryd hengende over meg.

Avsluttet en konto jeg hadde hos komplett i fjor, og har ikke hørt noe siden. Trodde alt var såre vel helt til jeg fikk en inkassosak i posten for et par dager siden.

Jeg har ringt inkassobyrået og seneste komplett i dag. De kunne fortelle meg at sist registrerte beløp var i oktober og at jeg fremdeles skyldte penger. Jeg kunne knapt vente med å komme hjem fra jobb for å sjekke kontoutskriften min. Jammen har jeg ikke betalt restansen min gitt. Møkkafirma! De kan kysse seg bak! HAHAHA. etc.

Sorry altså. Bare veldig behov for å få det UT :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:fnise: Skjønner akkurat hva du mener jeg. Vanligvis blir man blakk når sånt skjer. Da er det godt å knegge for at man sparte de kronene! Moooahhahaha
Gjest annemor30
Skrevet
Det er godt å ha rett ;)

Skremmende mange "seriøse" firmaer som ikke har orden på fakturaer og utestående penger!

Skrevet
Ikke at det bryr så mange, men jeg har nå en følelse av overveldende skadefryd hengende over meg.

Avsluttet en konto jeg hadde hos komplett i fjor, og har ikke hørt noe siden. Trodde alt var såre vel helt til jeg fikk en inkassosak i posten for et par dager siden.

Jeg har ringt inkassobyrået og seneste komplett i dag. De kunne fortelle meg at sist registrerte beløp var i oktober og at jeg fremdeles skyldte penger. Jeg kunne knapt vente med å komme hjem fra jobb for å sjekke kontoutskriften min. Jammen har jeg ikke betalt restansen min gitt. Møkkafirma! De kan kysse seg bak! HAHAHA. etc.

Sorry altså. Bare veldig behov for å få det UT :)

Opplevde akkurat det samme. Hadde betalt regningen i begynnelsen av januar. Fikk inkassobrev i posten 22. januar. Så ringte de jammen fra inkasso firmaet 3 dager før fristen utløp og spurte når jeg hadde tenkt å betale. Ble så sinnsykt forbanna. Gikk rett hjem fant frem kvitteringen for betalt beløp og sente dem. Ba om tilbakemelding, tror du jeg har hørt noe ...? NOPE. Nå skal jeg ringe igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...