Gå til innhold

farlig å spise kattemat

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei lita jente på 8mnd som akkurat har begynt å krabbe, så nå er hun jo overalt å hun er jo så rask ;)

dreiv av med noe annet et lite øyeblikk å når jeg så bort til hu, satt hu å spiste kattemat :P hehe.. bare tørrfor da..

tror hu har fått stappa i seg en del å gitt... etterpå har hu gulpa mye mer enn hu pleier, nesten som spying liksom..

så derfor bare lurer jeg på om det kan være skadelig eller noe sånt ??

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kattemat er ikke farlig.

I andre land bruker man ofte kattemat som en ingrediens i menneskemat.

Skrevet
Kattemat er ikke farlig.

seriøst??

Skrevet
Kattemat er ikke farlig.

Hæ?

Såvidt jeg vet består katte- og hundemat av biprodukter/dyr som er døde av ulykker og sykdom.

Skrevet
Hæ?

Såvidt jeg vet består katte- og hundemat av biprodukter/dyr som er døde av ulykker og sykdom.

æsj.. gjør det??

Skrevet
Hæ?

Det er ikke lovlig. Katte og hundemat inneholder mindre e-stoffer enn vanlig leverpostei. Men kattemat er ikke noe jeg vil anbefale til en baby.

Skrevet
Det er ikke lovlig. Katte og hundemat inneholder mindre e-stoffer enn vanlig leverpostei. Men kattemat er ikke noe jeg vil anbefale til en baby.

nei det er jo ikke akkurat sånn at jeg pleier å servere hu det da ;)

men er det farlig viss hu har fått i seg litt? bare tørrfor , ikke sånn annen..

Skrevet

Nei, det er garantert ikke farlig. Kanskje du skal flytte kattematen opp i høyden mens hun er så liten? Kattemat er tross alt best for katter. ;)

Skrevet

Neida ikke farlig , bedre kontroll med dyremat her i landet enn menneskemat . Men det kan hende hun gulper fordi hun har spist tørrfor , det vil jo svelle i magen (slapp av , ikke farlig ) og 8 mnd gammel er hun vel ikke tilvendt så mye kjøtt heller enda .

Skrevet
Nei, det er garantert ikke farlig. Kanskje du skal flytte kattematen opp i høyden mens hun er så liten? Kattemat er tross alt best for katter. ;)

så bra! :) jupp den er flyttet !;)

Skrevet
Neida ikke farlig , bedre kontroll med dyremat her i landet enn menneskemat . Men det kan hende hun gulper fordi hun har spist tørrfor , det vil jo svelle i magen (slapp av , ikke farlig ) og 8 mnd gammel er hun vel ikke tilvendt så mye kjøtt heller enda .

takk! :) ja virker som det meste av det har kommet opp igjen! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...