Gå til innhold

farlig å spise kattemat

Gjest lulua

Anbefalte innlegg

har ei lita jente på 8mnd som akkurat har begynt å krabbe, så nå er hun jo overalt å hun er jo så rask ;)

dreiv av med noe annet et lite øyeblikk å når jeg så bort til hu, satt hu å spiste kattemat :P hehe.. bare tørrfor da..

tror hu har fått stappa i seg en del å gitt... etterpå har hu gulpa mye mer enn hu pleier, nesten som spying liksom..

så derfor bare lurer jeg på om det kan være skadelig eller noe sånt ??

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kattemat er ikke farlig.

I andre land bruker man ofte kattemat som en ingrediens i menneskemat.

Hæ?

Såvidt jeg vet består katte- og hundemat av biprodukter/dyr som er døde av ulykker og sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?

Såvidt jeg vet består katte- og hundemat av biprodukter/dyr som er døde av ulykker og sykdom.

æsj.. gjør det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?

Det er ikke lovlig. Katte og hundemat inneholder mindre e-stoffer enn vanlig leverpostei. Men kattemat er ikke noe jeg vil anbefale til en baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke lovlig. Katte og hundemat inneholder mindre e-stoffer enn vanlig leverpostei. Men kattemat er ikke noe jeg vil anbefale til en baby.

nei det er jo ikke akkurat sånn at jeg pleier å servere hu det da ;)

men er det farlig viss hu har fått i seg litt? bare tørrfor , ikke sånn annen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er garantert ikke farlig. Kanskje du skal flytte kattematen opp i høyden mens hun er så liten? Kattemat er tross alt best for katter. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida ikke farlig , bedre kontroll med dyremat her i landet enn menneskemat . Men det kan hende hun gulper fordi hun har spist tørrfor , det vil jo svelle i magen (slapp av , ikke farlig ) og 8 mnd gammel er hun vel ikke tilvendt så mye kjøtt heller enda .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er garantert ikke farlig. Kanskje du skal flytte kattematen opp i høyden mens hun er så liten? Kattemat er tross alt best for katter. ;)

så bra! :) jupp den er flyttet !;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida ikke farlig , bedre kontroll med dyremat her i landet enn menneskemat . Men det kan hende hun gulper fordi hun har spist tørrfor , det vil jo svelle i magen (slapp av , ikke farlig ) og 8 mnd gammel er hun vel ikke tilvendt så mye kjøtt heller enda .

takk! :) ja virker som det meste av det har kommet opp igjen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...