Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søren, FeelUnique har satt opp prisen på denne skrubben fra £20.49 til £26. Jeg som snart må kjøpe ny. Utrolig kjedelig, både fordi det er over 50 kroner dyrere, og fordi det da vil bli moms på pakken, slik at det vil ta evigheter å få den.

Hvor er det nå billigst å kjøpe skrubben? PrettySkin4Less har bare gigastørrelsen. Blir det eBay da, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert like greit å se på ebay..

Skrevet

Kjøpte min på Ebay for 25 dollar, altså 145 kroner i dagens valuta, hos selgeren "brandnameskincare".

Skrevet
Kjøpte min på Ebay for 25 dollar, altså 145 kroner i dagens valuta, hos selgeren "brandnameskincare".

Takk for tips!! :) Med frakten på 15,99 dollar blir det vel ca 234 NOK i følge kursen i dag. Det blir jo billigere enn FeelUnique, også slipper man momsstyret.

Skrevet

Den var hvertfall billigere enn hos FU hos prettyskin4less.com sist jeg kjøpte den (i høst), de er oftest billigst på MD.

Skrevet

Jeg kjøpte min på ebay hos brandnameskincare. Ble 40 dollar totalt

Skrevet

Sjekk på midwestskincare.com.

Da jeg bestilte betalte jeg 230 kr eller noe sånt inkl frakt. Fikk den etter 6 dager.

Skrevet

Hvorfor ikke bare kjøpe gigastørrelsen?

Det er jo så mye mer økonomisk. :gjeiper:

Skrevet
Sjekk på midwestskincare.com.

Da jeg bestilte betalte jeg 230 kr eller noe sånt inkl frakt. Fikk den etter 6 dager.

Fant den ikke på sidene deres... Er jeg blind? :rodme:

Hvorfor ikke bare kjøpe gigastørrelsen?

Det er jo så mye mer økonomisk. :gjeiper:

Joda, men jeg er redd for moms :gjeiper: Også tar jeg hudpleieproduktene mine rundt hit og dit, da er det så upraktisk med gigastørrelser.

Skrevet
Fant den ikke på sidene deres... Er jeg blind? :rodme:

Da er den sikkert utsolgt :(

Skrevet
Joda, men jeg er redd for moms :gjeiper:

FeelUnique betaler tilbake toll/moms.

Skrevet (endret)

Det er uten tvil billigst å kjøpe salongstørrelsen derifra. De er vel uansett utsolgt for den vanlige størrelsen tror jeg :)

Innlegg endret iht. KGs regler.

- lillesky (mod)

Endret av lillesky
Gjest Gjest_Stine_*
Skrevet (endret)

Du kan jo kjøpe salongstørrelsen på Prettyskin4less, også kan du fylle over på en annen flaske når du skal ha den med deg rundt omkring :)

Endret av lillesky
Skrevet (endret)
FeelUnique betaler tilbake toll/moms.

M-hm, har fått tilbake derifra tidligere :) Men liker likevel best å unngå momsen, fordi posten bruker så lang tid.

Du kan jo kjøpe salongstørrelsen på Prettyskin4less, også kan du fylle over på en annen flaske når du skal ha den med deg rundt omkring :)

Ja, det kan vel kanskje gå an... Men vet ikke om jeg har noen passende flasker å helle over i. Eller jo, kanskje. Haha, livets store dilemmaer. Får se hva det blir til :)

Endret av lillesky
Skrevet
M-hm, har fått tilbake derifra tidligere :) Men liker likevel best å unngå momsen, fordi posten bruker så lang tid.

Å, så kjekt! Det visste jeg ikke :)

Ja, det kan vel kanskje gå an... Men vet ikke om jeg har noen passende flasker å helle over i. Eller jo, kanskje. Haha, livets store dilemmaer. Får se hva det blir til :)

Nå skulle jeg være veldig smart å si at du kunne jo bare heller over på den flaska du har nå som går tom, men så ble jeg sannelig usikker på om den går an skru opp i det hele tatt :gjeiper: *gidder ikke stikke på badet for å sjekke* Haha :P

Skrevet
Nå skulle jeg være veldig smart å si at du kunne jo bare heller over på den flaska du har nå som går tom, men så ble jeg sannelig usikker på om den går an skru opp i det hele tatt :gjeiper: *gidder ikke stikke på badet for å sjekke* Haha :P

Haha jeg tenkte faktisk samme tanke, men nei, fungerer ikke :fnise:

Skrevet

Tråden er ryddet iht. KGs regler.

Det er ikke tillatt å poste innlegg som inneholder noe som strider mot norsk lov (tollsvindel).

- lillesky (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...