Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.mensviventer.no/mvv13/arken.htm

Påstanden er altså at det befinner seg under stedet Jesus ble korsfestet. Det er ikke første gang noen hevder å vite hvor Paktens ark er, men det er ganske interessant likevel.

Er det reelt? Er Paktens ark endelig funnet? Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Interessant at ingen av de "inngrodde" skeptikerne vil uttale seg om det når det er noe som støtter opp om Bibelen og dens historier.

Skrevet

Er det noen grunn til å diskutere udokumenterte påstander? Hva er det da å diskutere? Hvis Wyatt kommer frem med Paktens ark og steintavlene, så kan de sikkert underkastes diverse undersøkelser for å bekrefte eller avkrefte deres autenisitet. Inntil det skjer, er det bare enda en vidløftig påstand som man enten kan tro på eller være skeptisk til. Jeg for min del tror på det jeg kan få bevist. Hvis han sier at han har funnet Paktens ark, så trenger han bare følge det opp med beviser. Inntil det skjer, er jeg av den oppfatning at han IKKE har funnet den.

Skrevet
Interessant at ingen av de "inngrodde" skeptikerne vil uttale seg om det når det er noe som støtter opp om Bibelen og dens historier.

Jeg tror rett og slett enkelte begynner å bli litt lei..

Skummet forresten igjennom artikkelen, og det er absolutt ingenting der som beviser noe som helst. Hvorfor er ikke dette snappet opp av anerkjente arkeologiske tidsskrifter?

Skrevet
Jeg tror rett og slett enkelte begynner å bli litt lei..

Skummet forresten igjennom artikkelen, og det er absolutt ingenting der som beviser noe som helst. Hvorfor er ikke dette snappet opp av anerkjente arkeologiske tidsskrifter?

Fordi Wyatt er en internasjonalt kjent scheistermeister og teller of tall tales and fantastic fables? En arkeologiens illusjonist? Kort sagt en figur som sier mye rart, men av en eller annen grunn ikke riktig fikser bevisbiten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...