Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Hei... Har egentlig bruker her inne men har valgt og logge meg av for dette inlegget.. Begynner bare fra begynnelsen tror jeg.. Traff samboeren min for litt over et år siden og vi har bodd ilag så og si hele veien. Begge to er egenltig noe sjalu av oss, men vi snakker åpent om det så for oss er det ikke et problem. For et par måneder siden flyttet det to stk som vi kjenner inn i leiligheten under oss. Samboeren min er en ordentlig kjernekar og er hyggelig mot alle. I en ren tilfeldighet så sku jeg ringe til min egen telefon ifra hans (kunne ikke finne min egen, oppdager da at han akkurat har skrevet en meld til hun ene som bor under oss om en helt normal ting egentlig, tenkte ikke så mye over det egentlig trykket bare vekk meldingen. Det var da jeg såg at han hadde sendt flere meldinger til hun om hun skulle vere med på fest ihelgen.. Er ikke interresert i noe kommentarer om hvor dårlig gjort det er av meg som kjæreste å lese meldingene hans. MEN det var absolutt ikke min intensjon å gjøre det! Vil bare ha råd om hva jeg skal gjøre om jeg skal la det fare som et vanlig vennskap eller om det er med under det. Må legge til at han SJELDENT vil gå på fest med meg for han mener det ikke er gøyt på samme måte, vi har tidligere hatt noen krangler når vi er på fest ilag men har snakket om det i ettertid å det har ikkje skjedd på en stund fordi vi prater om det før vi skal på fest.. Også dersom vi er på fest ilag vil han alltid gå hjem veldig tidlig. Når han er på fest alene dersom jeg jobber i helgen, kan jeg komme hjem om morgenen og finne han akkurat kommet hjem fra fest, vet ikke helt hva jeg skal si til dette... Ble litt langt dette men trengte bare å få ut noen følelser.. Han er verdens beste samboer i mine øyne og er alltid snill med meg, vil ikke miste han på grunn av noe som sikkert er en filleting.. Søker egentlig bare etter råd.. Dersom dere har negative kommentarer versåsnill bruk energi på noe annet...
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Hei... Har egentlig bruker her inne men har valgt og logge meg av for dette inlegget.. Begynner bare fra begynnelsen tror jeg.. Traff samboeren min for litt over et år siden og vi har bodd ilag så og si hele veien. Begge to er egenltig noe sjalu av oss, men vi snakker åpent om det så for oss er det ikke et problem. For et par måneder siden flyttet det to stk som vi kjenner inn i leiligheten under oss. Samboeren min er en ordentlig kjernekar og er hyggelig mot alle. I en ren tilfeldighet så sku jeg ringe til min egen telefon ifra hans (kunne ikke finne min egen, oppdager da at han akkurat har skrevet en meld til hun ene som bor under oss om en helt normal ting egentlig, tenkte ikke så mye over det egentlig trykket bare vekk meldingen. Det var da jeg såg at han hadde sendt flere meldinger til hun om hun skulle vere med på fest ihelgen.. Er ikke interresert i noe kommentarer om hvor dårlig gjort det er av meg som kjæreste å lese meldingene hans. MEN det var absolutt ikke min intensjon å gjøre det! Vil bare ha råd om hva jeg skal gjøre om jeg skal la det fare som et vanlig vennskap eller om det er med under det. Må legge til at han SJELDENT vil gå på fest med meg for han mener det ikke er gøyt på samme måte, vi har tidligere hatt noen krangler når vi er på fest ilag men har snakket om det i ettertid å det har ikkje skjedd på en stund fordi vi prater om det før vi skal på fest.. Også dersom vi er på fest ilag vil han alltid gå hjem veldig tidlig. Når han er på fest alene dersom jeg jobber i helgen, kan jeg komme hjem om morgenen og finne han akkurat kommet hjem fra fest, vet ikke helt hva jeg skal si til dette... Ble litt langt dette men trengte bare å få ut noen følelser.. Han er verdens beste samboer i mine øyne og er alltid snill med meg, vil ikke miste han på grunn av noe som sikkert er en filleting.. Søker egentlig bare etter råd.. Dersom dere har negative kommentarer versåsnill bruk energi på noe annet... Såg nå at jeg har lagt emnet i seksualitet, det var ikke der det skulle ende opp.. Dersom noen kan flytte det til samlivstråden hadde det vert fint
Gjest Gjest_lille meg_* Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Jeg hadde vel heller ikke blitt overbegeistret om jeg hadde sett samboeren min sendte mld til andre ang fest. Kan du ikke spørre han sånn helt tilfeldig om det er flere du kjenner som skal på sammen fest, og hvem han skal gå dit sammen med? Kanskje det ikke er så dramatisk som du tror? Vet du med sikkerhet at det var HENNE som svarte ham? Kunne det vært typen hennes?
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Det er LITT psyko dersom meldingene var helt vanlig samtale mellom to mennesker som kjenner hverandre (litt). Og da bør du gå ut og legge deg i snøen en stund så du får kjenne på hvor jævlig kaldt det kan bli å lage pes ut av dette. Dersom meldingene bestod av "takk for DEILIG SEX jeg ELSKER deg masse og GLEDER meg til vi kan ha oss baklengs og i vinkler" og så videre. Så kan du jo stenge HAM ut i snøen en stund. (for godt)
Gjest y Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Det er LITT psyko dersom meldingene var helt vanlig samtale mellom to mennesker som kjenner hverandre (litt). Og da bør du gå ut og legge deg i snøen en stund så du får kjenne på hvor jævlig kaldt det kan bli å lage pes ut av dette. Dersom meldingene bestod av "takk for DEILIG SEX jeg ELSKER deg masse og GLEDER meg til vi kan ha oss baklengs og i vinkler" og så videre. Så kan du jo stenge HAM ut i snøen en stund. (for godt) Det kommer jo ann på hvilket forhold disse to har til hverandre, om dette er noe han fint kan gjøre for å være hyggelig. Jeg hadde også reagert om mannen min hadde gjort dette, men det er fordi dette ikke noe han har for vane å gjøre. Ville ogs ha reagert om han begynte å deale ei anna dame med på fest ja. Vel og merke at de ikke hadde et slikt forhold fra før av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå