Gå til innhold

Skulle gjerne hatt litt hjelp

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om dere kanskje har noen tips til å få bort fett som har lagt seg rundt midjen?Jeg har så utrolig lyst å få det bort.

Jeg har problemer med hoftene mine,og kan derfor ikke jogge,eller gå turer.

Maria :kul:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei Maria :D

Hva med og begynne og svømme eller sykle. Jeg er plaget med bekkenløsning etter siste svangerskap og jeg har begynt og svømme og sykle og det går kjempe fint.

Ellers har jeg tenkt litt på og begynne og trene vekter igjen. Det er jo en veldig fin måte for og stramme opp litt både her og der :D

Skrevet

svømming og sykling er bra :) Og styrketrening. Men ikke start på egen hånd, med mindre du har peiling... Det kan fort gjøre vondt værre om du ikke vet hva du holder på med.

Og så var det det med inntak av energi i forhold til forbruk. Ikke spis mer enn du bruker! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for noen gode råd. :kgsmil:

• 1 måned senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Her er jeg igjen.. :sjarmor:

Jeg har nå bestemt meg for å sykle 30-60 min per dag,og 3 - 4 ganger i uka gjøre noen øvelser og litt yoga som jeg fant i "Shape up",tror dere det er nok,og vil hjelpe meg??

Skrevet

Hei!

Jeg vil bare anbefale å ikke gå for hardt ut.. Selv har jeg trent en del, men kuttet litt, og synes dette høres mye ut! Til å begynne med hvertfall... Det er best å begynne litt forsiktig, synes jeg. En venninne av meg som startet med å sykle 1- 1,5t pr dag fikk faktisk senebetennelse, el no sånt, i ryggen pga iherdig sykling! Begynte for brått rett og slett!

Og husk! Restitusjon er også viktig!

:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...