Gjest Gjest_mia_* Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 noen tips, har vært gift i over ti år så ideene er litt tomme..
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Tenn lys i HELE leilgheten/huset, gjør soverommet romantisk (lys, dempet musikk, oljer osv) og disk opp med en spennende meny. Vin hører selvfølgelig også med. Eller en ny spennende drink. Mye å søke etter på nett... Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 skitur i marka med "date" i skogen.. ekstra god mat og kakao el.l.
Gjest Gjest_trine_* Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Tenn lys i HELE leilgheten/huset, gjør soverommet romantisk (lys, dempet musikk, oljer osv) og disk opp med en spennende meny. Vin hører selvfølgelig også med. Eller en ny spennende drink. Mye å søke etter på nett... Lykke til! Dette er ofte noe jenter ønsker seg. Er selv jente hadde min kjære gjort det for meg hadde jeg blitt kjempe glad. Men er det mannen du skal gjøre noe for, synes jeg du skal gjøre noe røft/sexy. Dere kan gjøre noe koslig på dagen. Når dere komme hjem har du på deg et sexy antrekk og tar full kontroll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå