Gjest K Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Jeg er i et forhold hvor jeg etterhvert har begynt å tenke litt mer over hva jeg vil i fremtiden,men også ting jeg har hatt lyst til å realisere lenge. For eksempel når jeg er ferdig med bachelorgraden min så kunne jeg tenkt meg å ta ett år i utlandet:jobbe som frivillig,reise og kanskje jobbe litt.Dette er noe jeg har ønsket lenge og er noe jeg har svært lyst til. Sitter nå å tenker på hvordan jeg skal få oppfylt denne drømmen. Men så er det at kjæresten min er absolutt ikke interessert i dette på noen måte,så da tenker jeg hva gjør jeg da? Er jeg egoistisk hvis jeg reiser og blir borte såpass lenge? Eller er det bedre at jeg gjør dette før jeg eventuelt ønsker meg barn? Jeg er i midten av tjueårene mens han er litt eldre.
Gjest Gjest_kåre_* Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Forfølg din drøm, du kommer til å mislike deg selv for å ikke gjøre det du har lyst til, men du kommer også til å bære nag til ham for å "holde" deg igjen.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Følg drømmen. Veldig mange kæresteforhold fra 20-årene tar slutt, og hvis det gjør det med dere vil du angre. Veldig vanskelig etter du får barn ja, så gjør det NÅ! Kjæresten kan jo bli med om han vil, eller dere kan bo hver for dere. Det trenger ikke å bety slutten på forholdet.
Gjest K Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Følg drømmen. Veldig mange kæresteforhold fra 20-årene tar slutt, og hvis det gjør det med dere vil du angre. Veldig vanskelig etter du får barn ja, så gjør det NÅ! Kjæresten kan jo bli med om han vil, eller dere kan bo hver for dere. Det trenger ikke å bety slutten på forholdet. Han er ikke interessert i å bli med,så det kan fungere ja.. Men jeg føler meg på en måte litt egoistisk,samtidig vil jeg jo ikke gå glipp av ting heller da.
Gjest brutal_mann Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Følg drømmen. Ingen menn er verdt å vente på uansett.
Gjest K Skrevet 2. februar 2010 #6 Skrevet 2. februar 2010 Mente: Han er ikke interessert i å være med,men det kan jo fungere om vi bor hver for oss.Det vil bare tiden vise om jeg reiser.
Gjest ja Skrevet 2. februar 2010 #7 Skrevet 2. februar 2010 Jeg har det akkurat som deg så du er ikke alene! Jeg har bestemt meg for å følge drømmene mine, så derfor for vi leve i litt avstands forhold da i mens. Dette kan du og typen din også klare! Det er mange som gjør det på denne måten og det er vel og greit så lenge begge er lykkelige, så klart det er mye savn men så blir det så spesielt når man først treffes igjen:)
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #8 Skrevet 2. februar 2010 Følg drømmen. Ingen menn er verdt å vente på uansett. Klart menn er verdt å vente på. For noen holdninger du har.
Gjest K Skrevet 3. februar 2010 #9 Skrevet 3. februar 2010 Jeg har det akkurat som deg så du er ikke alene! Jeg har bestemt meg for å følge drømmene mine, så derfor for vi leve i litt avstands forhold da i mens. Dette kan du og typen din også klare! Det er mange som gjør det på denne måten og det er vel og greit så lenge begge er lykkelige, så klart det er mye savn men så blir det så spesielt når man først treffes igjen:) Ja,har vel omtrent bestemt meg jeg også Når jeg var sammen med eksen min så lot jeg være å gjøre de tingene jeg ville p.g.a. han,og da tror jeg at jeg gikk glipp av mye. Slutt ble det også så jeg får nok bare hoppe i det nå
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #10 Skrevet 3. februar 2010 Jeg hadde en slik plan som jeg droppet pga jeg ble samboer med verdens flotteste mann i mellomtiden. Angrer ikke et sekund nå (ti år senere) her jeg sitter med hus, hjem, barn osv med denne mannen. Kan ikke forestille meg et liv uten han og er glad jeg ikke tok en sjanse som kunne ødelagt forholdet. Men det var MIN historie.
Gjest Gjest_susie_* Skrevet 3. februar 2010 #11 Skrevet 3. februar 2010 Det er ikke alltid drømmen en har er så "bra" alikevell. Ofte har vi en tendens til å "drømme oss bort" til noe som høres kjempe kjekt ut, men ikke alltid er det. Enten følge drømmen, og håpe kjæresten din venter på deg. Eller satse fullt på kjæresten din, uten denne drømmen. Ditt valg...
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #12 Skrevet 3. februar 2010 Hvis han ikke betyr mer for deg enn at du kan reise i fra ham ett år, så dump han og gjør det du vil mest. Hadde det vært ekte kjærlighet hadde du aldri vurdert å dra i fra han så lenge. Enkelt og greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå