Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vi tok ivf behandlig i 2002 måtte vi betale endel selv, 30-40.000 eller noe.. Er det sånn enda, eller får man medisiner ol på blå resept? Greit å vite, i tilfelle vi vil prøve igjen... :rødme:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_hei_*
Skrevet
Da vi tok ivf behandlig i 2002 måtte vi betale endel selv, 30-40.000 eller noe.. Er det sånn enda, eller får man medisiner ol på blå resept? Greit å vite, i tilfelle vi vil prøve igjen... :rødme:

uten at jeg er noen ekspert så hørtes dette veldig dyrt ut? var dette kun for ett forsøk? det må ha vært privat?

etter et kjapt søk på nett ser det ut til at privat IVF er prisen på ca. 25-30 tusen. er litt dyrere om dere må ha ICSI.

offentlig blir en helt annen sak, der har jeg ikke oversikt, men er det ikke slik at alle medisinutgifter opp til (eller er det etter) 15tusen vil bli refundert? men nå uttaler jeg meg om noe jeg egentlig ikke har peiling på...

anbefaler deg å søke på google, der finner du fort svar :)

Skrevet
offentlig blir en helt annen sak, der har jeg ikke oversikt, men er det ikke slik at alle medisinutgifter opp til (eller er det etter) 15tusen vil bli refundert? men nå uttaler jeg meg om noe jeg egentlig ikke har peiling på...

anbefaler deg å søke på google, der finner du fort svar :)

Privat vet jeg ikke, men offentlig så får man dekket alt over 15000 inntil 3 uttak. Etter 3. uttak så må man betale alt selv.

Skrevet

Vi gjorde det på Rikshospitelet, så ikke privat. Fikk ikke dekket noe den gangen, og jeg måtte bruke dobbelt av de dyreste medisinene. Men alt dette er sikkert forandret. Jeg husker summen, for foreldrene mine valgte faktisk å betale det. Nå sitter iallefall resultatet her ved min side og gomser nudler :fnise::klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...