MarianneE Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 I kveld er fruene tilbake igjen. Hurra!!
Gjest -Ea-, utlogget for øyeblikket Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 YOU MADE MY DAY!!!!!!!!!!! Det er dagens beste nyhet :hoppe:
Knøttet Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Noen som kan spoile, gjerne privat eller med svart tekst over slik at bare de som vil kan se, om hvem som blir gift i denne episoden? Jeg har en anelse, men kan jo ikke vite. I'm dying to know!
Britt Banditt Skrevet 2. februar 2010 #6 Skrevet 2. februar 2010 (endret) Noen som kan spoile, gjerne privat eller med svart tekst over slik at bare de som vil kan se, om hvem som blir gift i denne episoden? Jeg har en anelse, men kan jo ikke vite. I'm dying to know! Spoiler kommer Det er Susan! Endret 2. februar 2010 av Linelia
Knøttet Skrevet 2. februar 2010 #8 Skrevet 2. februar 2010 Spoiler kommer Det er Susan! Hurra! Takker og bukker.
Anna Svingtrapp Skrevet 2. februar 2010 #9 Skrevet 2. februar 2010 Noen som husker hva som skjedde på slutten av forrige sesong?? Jeg er helt blank!
MissStiles Skrevet 2. februar 2010 #10 Skrevet 2. februar 2010 Noen som husker hva som skjedde på slutten av forrige sesong?? Jeg er helt blank! Se her: http://www.youtube.com/watch?v=pwpaSVNIXE8...feature=related
Gjest Gjest_..._* Skrevet 2. februar 2010 #11 Skrevet 2. februar 2010 Ja jeg så det i kveld. Så bra at Gabi lot hun jetnen bo der. Det blir mye kulere nå som Gaby har en tenåring i huset hehe! Gleder meg sånn... Og hva skjedde med Julie? Døde hun?
Gjest Smaragd Skrevet 3. februar 2010 #12 Skrevet 3. februar 2010 Noen som kan fortelle meg hvilken sesong de er begynt på nå? Har sett så lite tv i det siste at jeg hadde ikke fått med meg at det skulle gå i går!!! Så må få lasta den ned, men må vite hvilken sesong vi er kommet til. Finner det ikke ut i programmet, der står bare episode 1:23 Håper noen av dere kan hjelpe meg!
Knøttet Skrevet 3. februar 2010 #13 Skrevet 3. februar 2010 Noen som kan fortelle meg hvilken sesong de er begynt på nå? Har sett så lite tv i det siste at jeg hadde ikke fått med meg at det skulle gå i går!!! Så må få lasta den ned, men må vite hvilken sesong vi er kommet til. Finner det ikke ut i programmet, der står bare episode 1:23 Håper noen av dere kan hjelpe meg! Sesong 6. Link
Chiyo Skrevet 9. februar 2010 #15 Skrevet 9. februar 2010 Gleder meg til i kveld. Tror ikke Julie døde fordi jeg har tatt ett lite sneak peak på youtube.. men vi får sjå.
Knøttet Skrevet 9. februar 2010 #17 Skrevet 9. februar 2010 Gleder meg til i kveld. Tror ikke Julie døde fordi jeg har tatt ett lite sneak peak på youtube.. men vi får sjå. Jeg tror heller ikke Julie dør ... Uten å sett sneak peak.
Chiyo Skrevet 10. februar 2010 #18 Skrevet 10. februar 2010 Hun døde ikke! Men jeg tror ikke det er han gutten. De mistenker alltid en og så er det alltid noen andre. Kanskje det er hun sure som Susan nettopp har snappa Mike fra. :sjokka: Haha.. elsker bare Gabi og hun Ana i lag. Men Gabi viser tegn på volds ønsker hmmm...
MissStiles Skrevet 16. februar 2010 #19 Skrevet 16. februar 2010 Idag er det FF igjen. Så en liten reklame av dagens episode. Gleder meg!
captiva Skrevet 16. februar 2010 #20 Skrevet 16. februar 2010 Her blir det ikke fruene i kveld,må ta det opp,sambo skal se på ol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå