Gjest stine23 Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Finnes et produkt for å gjøre øyebrynshårene tynnere? Jeg Hadde ekstremt tykke øyenbryn før, og turte ikke spørre mamma om å nappe de, så jeg tok saksen i egne hender, og klippet de! De så jo grusomt ut, og nå sitter jeg igjen med tykke øyenbrynshår som er ganske ute av kontroll til tider.. Nå er de jo nappet og sånt, men litt vanskelig å hanskes med:(
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Man får ikke tykkere øyebryn av å klippe de med saks en gang... Det er fysisk umulig. man påvirker ikke hårsekkenes produksjon ved å klippe i hårstrået. Uansett, du kan jo prøve med hårgele eller øyebrynsgele for å holde hårene på plass.
Honesty Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 De blir ikke tykkere av å klippes, men de blir jo kuttet tvert over, slik at de føles tykkere. Hold deg unna saksen heretter, og det vil nok rette seg opp etterhvert. Det kan også være en ide å få hjelp til å nappe brynene i fasong for eksempel av hudpleier.
Gjest Thk Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 når du klipper/barberer hårene kutter du over hårstrået på den tykkeste delen, og når de fortsetter å vokse etter det vil de kjennes veldig tykke og stive. etter hvert som hårene faller av vil det vokse ut nye hår som er normalt tynne og myke. gi det litt tid så vil det bli normalt igjen. du kan også nappe litt forsiktig inni brynene for å fremskynde prosessen.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Anbefaler å nappe innimellom øyenbrynene, blir tynnere og finere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå