Gjest Hjelp. Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Okay så det er en person som er interessert i meg. Han har enda ikke fått sjansen til å utrykke sine følelser, men jeg er sikkert på at han kommer til å gjøre det neste gang vi møtes, som er i morgen (i dag da litt sent hehe). Hva skal jeg si? Jeg tror jeg vil juge å si at jeg har kjæreste jeg. Det har jeg gjort før og det funker helt fint. Noen andre forslag? Jeg vet jeg virker som en liten fjortis, men jeg er faktisk 19. Har ikke så mye erfaring med slikt og selv om jeg er veldig glad for at han liker meg. VIL JEG IKKE VÆRE MED HAN! JEg er altfor snill. Jeg burde ha vist at jeg ikke var interessert helt fra begynnelsen.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 kom han i forkjøpet og snakk lenge og tydelig over hvor uendelig glad du er for at dere er VENNER og har fått dette flotte vennskapet du håper aldri blir forandret..
Gjest Maxtor Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 kom han i forkjøpet og snakk lenge og tydelig over hvor uendelig glad du er for at dere er VENNER og har fått dette flotte vennskapet du håper aldri blir forandret.. Stoetter den jeg..
Gjest TS Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Men vi har ikke vært venner lenge. Møtte han i dag og han har allerede bestemt seg for at han liker meg. Skulle ønske han hadde begyntt å bli kjent med meg som venn. Han er veldig snill og jeg er gjerne vennen hans, men dette går altfor fort. Vi vekslet nummer før jeg skjønnte at han var interessert og han har allered begynnt å tekste meg og spørre hva jeg skal osv. Man gjør ikke slikt etter å bare ha kjent hverandre noen timer. JEg skjønner ikke hva som er greien. Jeg er da virkelig ikke så vakkert at han ikke greier å beherske seg. Skjønner ikke hvorfor det må skje så fort.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #5 Skrevet 2. februar 2010 Hvis han kan ha kjærlighetsrelaterte følelser for deg etter så kort tid så kan du ha sterke vennskapelige følelser for han etter så kort tid. Hvis du ikke vil avvise han direkte - kom han i forkjøpet.
Gjest TS Skrevet 2. februar 2010 #6 Skrevet 2. februar 2010 Han er også altfor gammel for meg. Jeg har ikke vennskaps følelser for han enda. Jeg kan godt være en venn, men jeg kjenner han ikke. Vi bare begynnte å prate og nå vil han date meg. Men jeg vil ikke. Har allerede jugd for å slippe å møte ham. jeg er flink til å lyge.. jeg kan si at jeg har kjæreste. Da slutter han.. no questions asked.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #7 Skrevet 2. februar 2010 Han er også altfor gammel for meg. Jeg har ikke vennskaps følelser for han enda. Jeg kan godt være en venn, men jeg kjenner han ikke. Vi bare begynnte å prate og nå vil han date meg. Men jeg vil ikke. Har allerede jugd for å slippe å møte ham. jeg er flink til å lyge.. jeg kan si at jeg har kjæreste. Da slutter han.. no questions asked. ja, da får du gjøre det da.
Gjest TS Skrevet 2. februar 2010 #8 Skrevet 2. februar 2010 Ååhh får vondt i magen av dette. Det er jo helt latterlig at en jente på 19 år skal få helt angst av slike små ting. Jeg har bare lyst til å løpe vekk å gjemme meg.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #9 Skrevet 2. februar 2010 Ååhh får vondt i magen av dette. Det er jo helt latterlig at en jente på 19 år skal få helt angst av slike små ting. Jeg har bare lyst til å løpe vekk å gjemme meg. synes vel egentlig at du som 19-åring burde være gammel nok til å skjønne at når en eldre mann du ikke kjenner spør om nummeret ditt, så er det ikke fordi han synes du ser ut som ei jente han han har lyst til å spille kort med.
gbnj Skrevet 2. februar 2010 #10 Skrevet 2. februar 2010 Okay så det er en person som er interessert i meg. Han har enda ikke fått sjansen til å utrykke sine følelser, men jeg er sikkert på at han kommer til å gjøre det neste gang vi møtes, som er i morgen (i dag da litt sent hehe). Hva skal jeg si? Jeg tror jeg vil juge å si at jeg har kjæreste jeg. Det har jeg gjort før og det funker helt fint. Noen andre forslag? Jeg vet jeg virker som en liten fjortis, men jeg er faktisk 19. Har ikke så mye erfaring med slikt og selv om jeg er veldig glad for at han liker meg. VIL JEG IKKE VÆRE MED HAN! JEg er altfor snill. Jeg burde ha vist at jeg ikke var interessert helt fra begynnelsen.Har du lært noe, hva vil strategien være neste gang?
Chiyo Skrevet 2. februar 2010 #11 Skrevet 2. februar 2010 Det har skjedd med meg flere ganger. Jeg skjønner godt TS. Det er vanskelig når du tror en person bare er vennlig og så viser det seg at han/hun er virkelig liker deg. Jeg er personlig altfor snill for mitt eget beste. Jeg burde være avisende fra jeg først oppdager slikt. Da hadde det vært mye enklere å komme seg unna.
Gjest Gjest_Robotkalle_* Skrevet 2. februar 2010 #12 Skrevet 2. februar 2010 Det har skjedd med meg flere ganger. Jeg skjønner godt TS. Det er vanskelig når du tror en person bare er vennlig og så viser det seg at han/hun er virkelig liker deg. Jeg er personlig altfor snill for mitt eget beste. Jeg burde være avisende fra jeg først oppdager slikt. Da hadde det vært mye enklere å komme seg unna. Nei, hva er bonusen med det? Dersom du er opptatt av å virke snill på andre, og let's face it, det er det som får deg til å synes det er vondt å avvise folk som er forelsket i deg, da blir du ikke noe mer snill av å være bitch fra punkt 1. Å være snille mot de som er snille, er helt greit, det er basis for mye flokkmentalitet som det er grunn til å like, uansett hvor egoistisk grunnlaget er. Ikke fuck up det bare fordi du er i den situasjonen at du må avvise folk. Vær heller ganske direkte, om du får direkte forespørsel og ikke sleng på for mange floskler. Så kan du være hyggelig igjen senere. Det ville jeg anbefalt deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå