Gå til innhold

friend`s value på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tydeligvis lagt til det som applikasjon eller noe. For i det siste så kommer det opp på notifications hele tiden at jeg har blitt kjøpt av den ene og den andre... Kan noen forklare meg hva i all hverden det er????? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Det er ein applikasjon du har lagt inn som lar deg kjøpe vennene dine og bli kjøpt av vennene dine. Tull heile greia.

Skrevet

Er dette noe lignende Owned! ? (som forøvrig må være en av de mest meningsløse applikasjonene som er laget...)

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Jepp, det er ganske likt, bare at i Owned kan man kjøpe hvem som helst som har den applikasjonen. I Friend's Value eller hva den heiter kan du bare kjøpe de som du har på vennelisten som har lagt til applikasjonen.

Skrevet
Jepp, det er ganske likt, bare at i Owned kan man kjøpe hvem som helst som har den applikasjonen. I Friend's Value eller hva den heiter kan du bare kjøpe de som du har på vennelisten som har lagt til applikasjonen.

Owned er noe dritt :kjefte:

Jeg har blokkert Owned,(har aldri brukt det heller) men står fortsatt "til salgs" hos en venn som har denne applikasjonen.

Hun har flere tusen på sin venneliste, og pga. Owned ser det ut til at alle hennes venner kan kikke på profilen min, selv om den i utgangspunktet er lukket for andre enn de som står på min venneliste..

Skrevet

Men er det owned jeg har da? For det er ikke venner som kjøper, men fremmede. Noen som vet hvordan jeg da får fjernet den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...