Gå til innhold

Forlover...

Sørlandsmamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enda et innlegg fra meg da ;)

Hvordan valgte dere hvem dere skulle spørre om å være forlover?

Hvis ikke det var helt åpenlyst da ;)

Jeg har flere gode og nære venninner, noen snakker jeg ikke så ofte med men har kjent dem siden vi var babyer... Jeg aner virkelig ikke!

Hvis noen av dere var i tvil... Hvordan klarte dere å bestemme dere?

:)

Skrevet

Jeg kom frem til at venner kommer og går, søsken består, så jeg har spurt mine to søstre om å være forlovere. Vi er veldig nære og har daglig kontakt selv om vi bor på hver vår kant av landet.

Kunne ikke ha valgt bedre for meg selv.

Det som jeg tenkte på hvem som kjenner meg best, vet hva jeg er, hvem jeg er og kan hjelpe til å forme dagen vår slik at den blir akkurat slik vi ønsker oss. :rødme:

Skrevet

Jeg valgte ei venninne som bor på en helt annen kant av landet og som jeg snakker med kanskje bare en gang i måneden, men som jeg likevel veit etter alt vi har vært gjennom sammen, alltid er der for meg på godt og vondt som jeg veit jeg kan stole på uansett. Tror nok noen hevet litt på øyebrynene når de hørte det, men jeg veit at dette var det rette valget for meg... :)

Skrevet

Tenk på hva du ønsker å "bruke" forloveren til. Hvis det for eksempel er viktig for deg at det en en som kan organisere et hyggelig utdrikkningslag, hjelpe til med forberedelser osv, ha dette i tankene når du velger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...