Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Ja, kan du føre en samtale med en vilt fremmed? www.omegle.com
vidvandre Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Ja, kan du føre en samtale med en vilt fremmed? www.omegle.com Ja, det er derfor jeg henger her
Gjest Marlo Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 Nei jeg er ikke så god på det over nettet. Derimot så elsker jeg å møte skravleglade mennesker ute i det virkelige liv, som ikke skravler om vær og vind, men som kommer med historier og livserfaringer - det syns jeg er spennende
Bintou Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 IRL, ja og på forum.. men chat interesserer meg ikke! Skal kanskje prøve nå og evaluere?
Bintou Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 Merkelig.. føles litt som å trekke lodd! Snakket med en 24 år gammel tyrker.. weeeeird!
snusmumriken Skrevet 1. februar 2010 #6 Skrevet 1. februar 2010 artig du skrev den posten nå, har nettopp sittet en times tid på omegle.... må si det er litt delt, møtte et par som var veldig greie, men mange ekle kåte gutter som bare ville vise frem tissen sin. æsh. det som er kjipest er vel egentlig at de logger seg av hvis du ikke svarer innen 1 min.... så å prøve å sitte KG på samme tid, funker ikke! Men om spørsmålet var om jeg klarer å føre en samtale med fremmede, ja, det er jo bare å fyre løs, man kan jo snakke om hva som helst! elsker ideen egentlig
Gjest Maxtor Skrevet 2. februar 2010 #7 Skrevet 2. februar 2010 Jeg gjorde det foer, naa faar jeg ikke saa mye ut av det mer. Tror jeg rett og slett ble mer kjedelig med aarene...
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #8 Skrevet 2. februar 2010 Ja, kan du føre en samtale med en vilt fremmed? www.omegle.com Ja, er du en god markedsfører, norskansatt i Google? ;-)
Gjest gjestdeluxe Skrevet 2. februar 2010 #9 Skrevet 2. februar 2010 You're now chatting with a random stranger. Say hi! You: Hello, hi Stranger: Where's my dinner whore? You: Can't you see it, it is right there You: Get some glasses Stranger: Fix me a steak and taters. Stranger: Right fucking now. You: Can't, it's your turn Stranger: What did I tell you about back talking me whore? Stranger: Fucking do it! Your conversational partner has disconnected. Jeg forsøkte med et "hei og hallo", og fikk svar to sekunder senere: Samtalen tok slutt veldig raskt, da h*n jeg snakket med bare stakk.
PecanPie Skrevet 2. februar 2010 #10 Skrevet 2. februar 2010 jøss, dette var moro! Nå snakker jeg med ei 19 år gammel biseksuell jente fra Singapore. Har ikke blitt spurt om "asl" siden 90-tallet
Gjest XXena Skrevet 2. februar 2010 #11 Skrevet 2. februar 2010 (endret) Ja, kan du føre en samtale med en vilt fremmed? www.omegle.com Jepp, må gjøre det hver gang jeg jobber. Ifølge lenken må jeg være ubertalent...ehm... hahahaa;) Endret 2. februar 2010 av XXena
Gjest hogwash Skrevet 2. februar 2010 #12 Skrevet 2. februar 2010 Er det ikke veldig mye tull der inne? Vet at tidligere hang det veldig mye folk fra 4chan, freakforum og diskusjon.no der, og seriøsitetsnivået var heller labert...
Gjest XXena Skrevet 2. februar 2010 #13 Skrevet 2. februar 2010 Er det ikke veldig mye tull der inne? Vet at tidligere hang det veldig mye folk fra 4chan, freakforum og diskusjon.no der, og seriøsitetsnivået var heller labert... Jo, jeg fikk selvfølgelig tidenes merkeligste også fyr fra Tyrkia også, da.
Gjest hogwash Skrevet 2. februar 2010 #14 Skrevet 2. februar 2010 Jo, jeg fikk selvfølgelig tidenes merkeligste også fyr fra Tyrkia også, da. Passer vel fint hvis du kjeder deg på forelesning...
Gjest XXena Skrevet 2. februar 2010 #15 Skrevet 2. februar 2010 Passer vel fint hvis du kjeder deg på forelesning... Jeg kan i det minste innbille meg at han her har klessmak
Gjest hogwash Skrevet 2. februar 2010 #16 Skrevet 2. februar 2010 Jeg kan i det minste innbille meg at han her har klessmak Men tilbake til topic; hvorfor bruker dere ikke bare irc f.eks hvis dere vil chatte med random folk? Der er det i det minste en liten sjanse for å finne samme person igjen en annen gang... Eller er det at man aldri ser dem igjen som er sjarmen?
Gjest XXena Skrevet 2. februar 2010 #17 Skrevet 2. februar 2010 Men tilbake til topic; hvorfor bruker dere ikke bare irc f.eks hvis dere vil chatte med random folk? Der er det i det minste en liten sjanse for å finne samme person igjen en annen gang... Eller er det at man aldri ser dem igjen som er sjarmen? Jeg synes det er mye mer charming å chatte med noen som jeg snakker med igjen. Men sånne chatrom som Sol, Dagbladetprat etc. har aldri vært min greie. Så, da blir det som regel til at jeg chatter med kjente på MSN. Den linken prøvde jeg bare fordi jeg måtte teste innholdet.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 2. februar 2010 #18 Skrevet 2. februar 2010 You're now chatting with a random stranger. Say hi! Stranger: hi You: Hello Stranger: asl? You: What is that? Stranger: ou from? age? m or f? You: F You: Europe Stranger: ? You: What does asl stand for? Stranger: i don t know Stranger: everybody ask asl Stranger: and then you have to ansver age contry and You: Ok, let's asl: "as sun leaves"? Stranger: f or m Stranger: hahahaa You: :-) You: Female Your conversational partner has disconnected. You're now chatting with a random stranger. Say hi! Stranger: hi You: Hey there You: How are we today? Stranger: how r u? You: Fine thanks. Are you a F or M? Stranger: im soooo bored lol... You're now chatting with a random stranger. Say hi! Stranger: i like em young You: Yeah, bu no but ya but Like'em youg here too, just not younger than 20 Stranger: how old are you You: 34 Stranger: im 65 You: When i think about it i am 36 Stranger is typing... You're now chatting with a random stranger. Say hi! Stranger: hi Stranger: asl You: Ready for A.D.M.L.O.DS.P? Konklusjon: jeg gjør det dårlig på nett og bra der ute i den virkelige verdenen.
Gjest Gjest_line_* Skrevet 2. februar 2010 #19 Skrevet 2. februar 2010 til info betyr asl: age, sex, location husker første gangen jeg fikk dette spørsmålet, så trodde jeg jo da at han jeg chattet med lurte på om jeg ville ha sex med han
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #20 Skrevet 2. februar 2010 You're now chatting with a random stranger. Say hi! Stranger: hi You: Hello Stranger: asl? You: What is that? Stranger: ou from? age? m or f? You: F You: Europe Stranger: ? You: What does asl stand for? Stranger: i don t know Stranger: everybody ask asl Stranger: and then you have to ansver age contry and You: Ok, let's asl: "as sun leaves"? Stranger: f or m Stranger: hahahaa You: :-) You: Female Your conversational partner has disconnected. You're now chatting with a random stranger. Say hi! Stranger: hi You: Hey there You: How are we today? Stranger: how r u? You: Fine thanks. Are you a F or M? Stranger: im soooo bored lol... You're now chatting with a random stranger. Say hi! Stranger: i like em young You: Yeah, bu no but ya but Like'em youg here too, just not younger than 20 Stranger: how old are you You: 34 Stranger: im 65 You: When i think about it i am 36 Stranger is typing... You're now chatting with a random stranger. Say hi! Stranger: hi Stranger: asl You: Ready for A.D.M.L.O.DS.P? Konklusjon: jeg gjør det dårlig på nett og bra der ute i den virkelige verdenen. Mitt første møte med nettet var slik i 2000. Og da skjønte jeg at mennesker faktisk ER et dyr de og.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå