Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis man får mensen, men mensen smertene uteblir ( vanligvis vondt i magen, første gang smertene uteblir) kan man være gravid da?

Hilsen

Bekymret

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ja og nei.

Kan ikke si at du ER gravid, men mange av de som har hatt "mensen" og gravide har mindre blødninger og smerter.

Noen ganger kan den virkelige mensen også være slik du beskriver, kan hende pga at man ikke har hatt eggeløsning i den syklusen.

Vanskelig å si....håper at du finner ut av dette så slipper du å bekymre deg. Ta en gravditetstest du icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Legetur.

Er nå på dag tre (IGJEN!!!)

Har tenkt meg en tur til legen selv om vi ikke har prøvd så sinnsykt lenge (4 mnd)

Hva skal jeg si til legen?

Eller rettere sagt Resepsjonisten. For det er jo hun som tar telefonen og spør hva det gjelder.

Bør jeg ta en gynekologisk undersøkelse eller holder det med en blodprøve for å se om jeg har hatt eggeløsning?

Kan legen nekte meg en slik undersøkelse fordi vi ikke har prøvd lenge nok?

Jeg tror jeg ville slappet mer av hvis jeg fikk hvis om jeg i det hele tatt har eggeløsning..

Noen med meninger?

PS det er dag 20 jeg må ha timen?

Gjest Anonymous
Skrevet

Legetur.

Er nå på dag tre (IGJEN!!!)

Har tenkt meg en tur til legen selv om vi ikke har prøvd så sinnsykt lenge (4 mnd)

Hva skal jeg si til legen?

Eller rettere sagt Resepsjonisten. For det er jo hun som tar telefonen og spør hva det gjelder.

Bør jeg ta en gynekologisk undersøkelse eller holder det med en blodprøve for å se om jeg har hatt eggeløsning?

Kan legen nekte meg en slik undersøkelse fordi vi ikke har prøvd lenge nok?

Jeg tror jeg ville slappet mer av hvis jeg fikk hvis om jeg i det hele tatt har eggeløsning..

Noen med meninger?

PS det er dag 20 jeg må ha timen?

Gjest Anonymous
Skrevet

Unskyld! Legetur historien min skulle på Nytt tema..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...