Gå til innhold

Singel og nesten 30

Gjest Carleigh-Ann

Anbefalte innlegg

Gjest Carleigh-Ann

Selv nærmer jeg meg 30.. og fortsatt ingen mann på meg. Men gidder ikke stresse heller, det som skjer, det skjer liksom. Virker som man blir sett på som en freak hvis man ikke har skaffet seg samboer og barn før man er 30. Er det noen som føler seg mer desperat fordi de nærmer seg 30?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, nei, er noen år foran deg og fremdeles ikke desperat.

Har gjort noen forsøk, og hoppe i det igjen når det kjennes riktig. Det aller aller viktigste er å leve det livet man ønsker. Singel eller sammen med en partner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, du er ingen freak for det ;)

Men presset fra omgivelsene øker kanskje, og vennekretsen kan skrumpe inn ettersom unga spretter ut :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Hehe det er godt å høre :) Jeg syns veldig mange som får kjæreste/barn blir kjedelige... men det er klart individuelt! Jeg er glad jeg har både single venner uten barn og venner med barn. Men jeg blir nesten redd når jeg hører hvor desperate mange blir jo eldre de blir... nesten så man hører det rasler i eggstokkene deres hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emil_med_E

Som trådstarter er inne på, er det tydelig mange i denne aldersgruppen som får panikk fordi de ikke selv, sålangt, har fulgt med strømmen og etablert seg med partner, stasjonsvogn og et rødmalt eventyrhus med lekeapparater utenfor. For ikke å snakke om små forstyrrende individer å ha hengende rundt seg i ellers gode framtidsår.

Når jeg ser folkene rundt meg som har fått unger, takker jeg høyere makter for at jeg ikke har latt meg lure ut i elendighet. Unger meg her, og unger meg der. Store utgifter på bleier, barnemat og babyklær. Snikende barnesykdommer, irriterende barnehagekjøring, dyre barnevogner, kvalm gulping, og våkenetter som driver deg fra forstanden. Jovisst er det "fristende".

Jeg er oppgitt over at menn gir så lett etter for mas fra kvinnene med skranglende eggstokker. At intelligente menn i 2010 lar seg lure av disse feminine verpekassene i skjørt, er meg en gåte.

Vi er programmert til dette fra naturens side, og at enkelte svake individ gir etter og ikke forstår/tar innover seg konsekvensen av det enorme overbefolkningsproblemet verden i dag står overfor, er vel som forventet. Men når graden av forplantning når kritiske høyder som følge av kvinnfolkmas over forplantningsdeler som rasler, ja da er det mer enn på høy tid at man setter begge føttene hardt ned, og signaliserer at nok er nok. At man er mann for sine overbevisninger. Ikke lar seg lure eller forlede av en skapning så ufullstendig i sin natur, at hennes ledestjerne i livet har blitt et par usle, raslende eggstokker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Du har også vært barn en gang. Kanskje du var en siklende, ekkel, grinete unge og etterhvert som årene gikk, ble en ufordragelig tenåring. Kanskje dine foreldre har angret på at de satte deg til verden. Har du tenkt over dette noen gang? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fredrik_med_F
Du har også vært barn en gang. Kanskje du var en siklende, ekkel, grinete unge og etterhvert som årene gikk, ble en ufordragelig tenåring. Kanskje dine foreldre har angret på at de satte deg til verden. Har du tenkt over dette noen gang? :fnise:

Ja, men jeg har ikke bedt om å bli født. Og at mine foreldre kan ha angret ser jeg ikke bortifra. Det leie med angring er at det som regel er for sent, forgjeves. :rope: Sikler du fremdeles forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som trådstarter er inne på, er det tydelig mange i denne aldersgruppen som får panikk fordi de ikke selv, sålangt, har fulgt med strømmen og etablert seg med partner, stasjonsvogn og et rødmalt eventyrhus med lekeapparater utenfor. For ikke å snakke om små forstyrrende individer å ha hengende rundt seg i ellers gode framtidsår.

Når jeg ser folkene rundt meg som har fått unger, takker jeg høyere makter for at jeg ikke har latt meg lure ut i elendighet. Unger meg her, og unger meg der. Store utgifter på bleier, barnemat og babyklær. Snikende barnesykdommer, irriterende barnehagekjøring, dyre barnevogner, kvalm gulping, og våkenetter som driver deg fra forstanden. Jovisst er det "fristende".

Jeg er oppgitt over at menn gir så lett etter for mas fra kvinnene med skranglende eggstokker. At intelligente menn i 2010 lar seg lure av disse feminine verpekassene i skjørt, er meg en gåte.

Vi er programmert til dette fra naturens side, og at enkelte svake individ gir etter og ikke forstår/tar innover seg konsekvensen av det enorme overbefolkningsproblemet verden i dag står overfor, er vel som forventet. Men når graden av forplantning når kritiske høyder som følge av kvinnfolkmas over forplantningsdeler som rasler, ja da er det mer enn på høy tid at man setter begge føttene hardt ned, og signaliserer at nok er nok. At man er mann for sine overbevisninger. Ikke lar seg lure eller forlede av en skapning så ufullstendig i sin natur, at hennes ledestjerne i livet har blitt et par usle, raslende eggstokker!

Ah, et fornuftig innlegg på KG! Men det faller nok på steingrunn, se bare på alle disse drektige søyene som vagger avsted gatelangs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emil_med_E
Ah, et fornuftig innlegg på KG! Men det faller nok på steingrunn, se bare på alle disse drektige søyene som vagger avsted gatelangs.

Jeg ser dem hver dag :spy: Og hva er dette tullet med at det er så flott å se ut som man skal sprekke hvert øyeblikk? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
Ja, men jeg har ikke bedt om å bli født. Og at mine foreldre kan ha angret ser jeg ikke bortifra. Det leie med angring er at det som regel er for sent, forgjeves. :rope: Sikler du fremdeles forresten?

Nei, det er udelikat, synes jeg. Men jeg får rett som det er vann i munnen når jeg ser og snakker med en lekkerbisken av et mannfolk ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hvem er det som har befruktet disse "søyene", da? Det er vel noen kåtbukker, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
Problemet er at dette er (hele) meningen med livet. Derfor er også overbefolkning et uløselig problem for menneskeheten selv. Noe annet må til for å løse problemet.

Hvilke løsninger har du forslag til, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest willy_wonka
Hvem er det som har befruktet disse "søyene", da? Det er vel noen kåtbukker, det.

Hva har det med saken å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest willy_wonka
Såvidt jeg kjenner til, forekommer ikke selvbefruktning hos mennesker.

Men forekommer "Neitakkjegkanbligravidomdustikkerdeninnderogdamåjegvaggegatelangssomenflodhestplussatjegbidrarmedåoverbefolkeenalleredeoverbefolketverden"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe-kan ikke dere skal aldri ha barn, skjønner ikke vitsen, hater barn etc etc folk ta utskrift av hva dere skriver å lese det på ny når dere runder 70-80 år og sitter der alene...

Hyggelig å tenke på at man aldri kommer til å bety noe...

Passiv aggresjon av folk som ikke har klart å skadde seg partner å som blåser ut at det er eget valg....er vel heller naturens valg at slike som dere ikke skal formere dere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest far til 3

Så får vi kose oss den tiden vi har igjen.

Er selv far til 3.Og er føler meg heldig selv om det er slitsomt noen ganger.

Og ja, volvo, 235 kvm hus, sfo og greier. Skyldig...

Men alternativet kan være en 36 år gammel (ungdom) som løper fra utested til utested for krampaktig oppleve ungdomstiden gang på gang.

Kritisere at "Alle gutta har blitt tøfler" fordi man ikke kjører 3 dagers fyll som tidligere. At andre menn får andre prioriteringer slik at omgangskretsen blir yngre og yngre. Helt til man blir sett på som en patetisk alkoholisert gammel gubbe bortest i baren med åpen skjørte og 90 talls sveis.

Det er trist det. :tristbla:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så får vi kose oss den tiden vi har igjen.

Er selv far til 3.Og er føler meg heldig selv om det er slitsomt noen ganger.

Og ja, volvo, 235 kvm hus, sfo og greier. Skyldig...

Men alternativet kan være en 36 år gammel (ungdom) som løper fra utested til utested for krampaktig oppleve ungdomstiden gang på gang.

Kritisere at "Alle gutta har blitt tøfler" fordi man ikke kjører 3 dagers fyll som tidligere. At andre menn får andre prioriteringer slik at omgangskretsen blir yngre og yngre. Helt til man blir sett på som en patetisk alkoholisert gammel gubbe bortest i baren med åpen skjørte og 90 talls sveis.

Det er trist det. :tristbla:

Det stemmer. Flertallet syns det er trist, og svært mange forsøker å unngå denne situasjonen, nettopp fordi de blir sett ned på. Samtidig er det ingen hemmelighet at det å spy ut unger, er noe som totalt ødelegger sexlivet, samlivet, gir stress og mas, dårlig økonomi og mindre frihet.

Om du er 36 år gammel, og har det fint på utesteder, så er det helt fint, faktisk. Om du er 50 år gammel, og knuller 23 åringer på utesteder, så er det også helt fint faktisk.

Penetrasjon er stikkordet for et lykkelig liv. Du får mer penetrasjon i et fast forhold, men om du klarer å ONSe masse som 36-åring, så kan du få masse penetrasjon uten de jævla unga. Hvis meningen med livet er å ha det godt, så har en slik 36 åring det bedre enn mange andre 36-åringer jeg vet om som har barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...