Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en pc med windows 7. Hvordan kan man sjekke loggen (hvilke sider man har besökt og når) og kan man sjekke dette hvis loggen er slettet?

Når jeg trykker på ny fane kommer det opp mindre bilder av de mest besökte sidene man han värt inne på. Stemmer dette eller er det bare utdrag av ulike sider man kanskje bare har värt inne på en gang eller to?

Takknemlig for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når jeg trykker på ny fane kommer det opp mindre bilder av de mest besökte sidene man han värt inne på. Stemmer dette eller er det bare utdrag av ulike sider man kanskje bare har värt inne på en gang eller to?

Takknemlig for svar

Det er de sidene man har besøkt flest ganger, ja... :jepp:

Skrevet

Er du sikker på det? Kan noen bekrefte dette? jeg vet at det er andre sider som er mer besökt enn de som vises her. Hvorfor kommer ikke disse opp?

Og kan noen forklare meg hvordan jeg sjekker en slettet logg?

Skrevet

Altså, at du har win.7 eller vista er det samme.

Det er om du bruker IE, Firefox, Chrome som spiller en rolle.

Har du chrome og skal sjekke logg over besøkte nettsider, kan du trykke på CTRL + H.

Eller på verktøyet oppi der, og Logg.

Skrevet

Ok, takk. bruker explorer, men skjönner ikke hvordan jeg skal gjöre det. takknemlig hvis noen gidder å forklare.

Skrevet

trykker jeg ctrl + h så kommer loggen opp ja. men det er kun den som ikke er slettet. er det mulig å finne tilbake til gammel, slettet logg?

Skrevet

Da tror jeg det er den InPrivate, CTRL+SHIFT+P.

Bruker ikke IE så vet ikke, men sjekka nå og det er det eneste jeg kan se altså :klø:

Så den kommer opp med ctrl+h også, okei.

Jeg tror ikke man kan se slettet logg, er det slettet så er det slettet vil jeg tro.

Skrevet

ja, da kom inprivate opp. stod at den var aktivert og at ingenting ble lagret. da regner jeg med det ikke er mulig å finne tilbake til gammel logg da....?

takk for svar forresten!

Skrevet

Jeg vet ikke altså :vetikke: Er mulig det går ann, men så peiling på data har jeg dessverre ikke :fnise:

Du får nok google, spør på dataforum og slikt.

Jeg vil tro en slettet logg kanskje ligger et eller annet sted og er mulig å få tilbake :)

Men bare hyggelig om det andre hjalp litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...