Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2003 #1 Skrevet 3. september 2003 Sort sett bruker jeg 75B i størrelse på BH´r. Når jeg kjøper dem i butikken, sitter de som støpt, men etter få dagers bruk er de altfor små sånn at puppene rett og slett hopper ut. Jeg må sette dem på plass ganske ofte, og det tar jeg seg ikke akkurat så pent ut i alle sammenhenger Ca. 80-90% av alle BHene mine er sånne, og det er et problem siden det ikke akkurat er kjempebillig å kjøpe undertøy. Har prøvd flere størrelser, men det har ikke funka likevel. Noen som kan hjelpe meg...?
Gjest Kinga Skrevet 3. september 2003 #2 Skrevet 3. september 2003 Proev en cup med et snitt som gaar hoeyere opp paa puppen. Eller rett og slett en C-cup. Spoer ogsaa om hjelp i undertoeysforretningen, mange ekspeditoerer har svaert god greie paa det de selger. Vibeke
*Lisa* Skrevet 3. september 2003 #3 Skrevet 3. september 2003 Cupen er høyst sansynlig for liten, kombinert med at omkretsen er for stor. Prøv 70C, og husk å bøye og bevege deg i prøverommet for å se at den sitter. Sjekk: *at stroppen sitter horisontalt rundt ryggen. Den skal ikke dras oppover på ryggen av skulderstroppene. *at hele brystet er innenfor cupen, og at den ikke strammer på midten og lager dobbeltpupp. *at spilen ligger inntil kroppen hele veien, også midt foran. *Lisa*
Suzy Skrevet 3. september 2003 #4 Skrevet 3. september 2003 Samme konklusjon som Lisa... Antagelig er omkretsen for stor og koppen for liten. Et lite MEN når du går ned i omkrets skal du uansett gå opp en koppstørrelse, så jeg syns du bør prøve 70 D også - for sikkerhets skyld. Husk også på at bh'n skal passe på det ytterste hakket (da kan du stramme inn etterhvert som den blir slaskete av vask og bruk). Viktigst av alt at den sitter bra rundt - det er der støtten sitter :D Suzy :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå