kristian82 Skrevet 2. februar 2010 #21 Skrevet 2. februar 2010 Jeg skrev ingenting om at jeg brukte munnen da jeg fleipet om mine kunster . Apropos å bruke munn, jeg hadde et forhold for lenge siden til en mann som nesten skremte meg en gang. Det var ganske tidlig i forholdet. Vi var godt i gang med oppvarming, da han plutselig stopper og sier strengt: Nei, dette går ikke lenger. Nå fortjener du kjeft! Oi, hva galt har jeg gjort? spurte jeg. Det tok ikke så lang tid før jeg "fikk kjeft", det var i grunnen svært så deilig .
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2010 #22 Skrevet 4. februar 2010 Dette bare måttejeg finne ut. Målte ham i går kveld da han kom ut av dusjen. Da var den slapp og 15 (!) cm. Men jeg har sett det mindre også, f.eks. da han kom stormende naken inn i badstua etter å ha badet i isvann.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2010 #23 Skrevet 5. februar 2010 Dette bare måttejeg finne ut. Målte ham i går kveld da han kom ut av dusjen. Da var den slapp og 15 (!) cm. Men jeg har sett det mindre også, f.eks. da han kom stormende naken inn i badstua etter å ha badet i isvann. Da er vel veldig stor i stiv også? Min er bare 11 i slapp og 19 i stiv. Gjennomsnitt er vel 8,9 cm i slapp.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2010 #24 Skrevet 5. februar 2010 Da er vel veldig stor i stiv også? Min er bare 11 i slapp og 19 i stiv. Gjennomsnitt er vel 8,9 cm i slapp. Den er akkurat 20 cm når det er stiv. Var det i går kveld i hvert fall
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #25 Skrevet 8. februar 2010 Lengde: 12 iskald, 15 slapp, 19 halvfeit og 22 stiv. Omkrets: 11 iskald, 13, slapp, 15 halvfeit og 16 stiv. Favoritt: tohåndssug i kombinasjon med deep troath av dame som elsker det hun holder på med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå