Gå til innhold

Hvor stor i slapp?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg skrev ingenting om at jeg brukte munnen da jeg fleipet om mine kunster :fnise: . Apropos å bruke munn, jeg hadde et forhold for lenge siden til en mann som nesten skremte meg en gang. Det var ganske tidlig i forholdet. Vi var godt i gang med oppvarming, da han plutselig stopper og sier strengt: Nei, dette går ikke lenger. Nå fortjener du kjeft! Oi, hva galt har jeg gjort? spurte jeg. Det tok ikke så lang tid før jeg "fikk kjeft", det var i grunnen svært så deilig :biggrin: .

:fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette bare måttejeg finne ut. Målte ham i går kveld da han kom ut av dusjen. Da var den slapp og 15 (!) cm. Men jeg har sett det mindre også, f.eks. da han kom stormende naken inn i badstua etter å ha badet i isvann.

Skrevet
Dette bare måttejeg finne ut. Målte ham i går kveld da han kom ut av dusjen. Da var den slapp og 15 (!) cm. Men jeg har sett det mindre også, f.eks. da han kom stormende naken inn i badstua etter å ha badet i isvann.

Da er vel veldig stor i stiv også? Min er bare 11 i slapp og 19 i stiv. Gjennomsnitt er vel 8,9 cm i slapp.

Skrevet
Da er vel veldig stor i stiv også? Min er bare 11 i slapp og 19 i stiv. Gjennomsnitt er vel 8,9 cm i slapp.

Den er akkurat 20 cm når det er stiv. Var det i går kveld i hvert fall

Skrevet

Lengde: 12 iskald, 15 slapp, 19 halvfeit og 22 stiv.

Omkrets: 11 iskald, 13, slapp, 15 halvfeit og 16 stiv.

Favoritt: tohåndssug i kombinasjon med deep troath av dame som elsker det hun holder på med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...