Gå til innhold

Hvor stor i slapp?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet
Hei,

Hvor stor er den i slapp?

Dette spørsmålet har ingen stilt før :ironi: .

Skrevet

Hvorfor i villeste bryr folk seg om hvor stor den er når den er slapp egentlig?

Skrevet
Hvorfor i villeste bryr folk seg om hvor stor den er når den er slapp egentlig?

Hvordan den ser ut er vel mer interessant??

Er forhuden over hodet, eller bak i slapp tilstand?

"Dingler" den rundt, eller svaier den mere?

Ting som det kan gi en grov indikasjon på hvor stor den blir som hard.

Men det rene spørsmålet "Hvor stor som slapp" sier ingenting.

Skrevet
Hvordan den ser ut er vel mer interessant??

Er forhuden over hodet, eller bak i slapp tilstand?

"Dingler" den rundt, eller svaier den mere?

Ting som det kan gi en grov indikasjon på hvor stor den blir som hard.

Men det rene spørsmålet "Hvor stor som slapp" sier ingenting.

Men å måle en slapp penis og å estimere hvor stor en erigert penis kan bli er jo to vidt forskjellige ting å drive på med.

Om jeg ikke skal bry meg om hvor stor tissen din er når du har benner'n gidder jeg ihvertfall ikke bry meg om hvor stor den er når den er slapp!

Skrevet
Men å måle en slapp penis og å estimere hvor stor en erigert penis kan bli er jo to vidt forskjellige ting å drive på med.

Om jeg ikke skal bry meg om hvor stor tissen din er når du har benner'n gidder jeg ihvertfall ikke bry meg om hvor stor den er når den er slapp!

Dere klarer nok ikke og estimere hvor stor den kan bli når den blir stiv med og se hvor liten den er i slapp :) Puste!

Har sett peniser som er 10-12 cm i slapp,den ble ikke lengere i stiv,kanskje litt tykkere,har og sett en på 5 cm i slapp,den ble pinadø 20cm i stiv.

For og si det sånn,det ¨finnes ingen eksagt videnskap på slapp/stiv tilstand.

Skrevet

Det er langt fra noen vitenskap. Det er opp til temperatur...om man driver fysisk aktivitet...etter ereksjon kan den være halvslapp lenge. Jeg har ikke målt min egen i slapp tilstand men det kan sikkert variere fra 5 til 15 (18 som stiv)

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet
Hei,

Jiiz....

Større enn ei rosin.

Mindre enn ein agurk eller ei banan.

Liten.

Mindre enn når den er stiv.

Hvem bryr seg...? Man leker ikkje med den i slapp tilstand (vel, det gjør ihvertfall ikkje eg).

Gjest Eurodice
Skrevet
Hvem bryr seg...? Man leker ikkje med den i slapp tilstand (vel, det gjør ihvertfall ikkje eg).

Gjør du ikke? Det skulle du prøve. Jeg synes det er fascinerende å se forvandlingen fra liten og søt til stor og stolt, ved hjelp av mine kunster :ler: .

Skrevet

kjærsten min sin er 18-19 el no når han er stiv men når den er slapp.... kansje 2 eller 3? tok litt tid før jeg fikk se den så liten, og må innrømme at det er litt småfreaky. (men veldig gøy når man ser at den "vokser" :P)

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet
Gjør du ikke? Det skulle du prøve. Jeg synes det er fascinerende å se forvandlingen fra liten og søt til stor og stolt, ved hjelp av mine kunster :ler: .

Har gjort det ein gang, med munnen. Det føltes egentlig ganske ekkelt å ha den lille slappe... greia i munnen. Syns egentlig slappe kuker er stygge og ekle :gjeiper: Ser jo ut som ein liten slapp hudflik som har rulla seg sammen og vokst seg ut på ett rart sted. Liten snegle i huset sitt :ler:

Skrevet
Har gjort det ein gang, med munnen. Det føltes egentlig ganske ekkelt å ha den lille slappe... greia i munnen. Syns egentlig slappe kuker er stygge og ekle :gjeiper: Ser jo ut som ein liten slapp hudflik som har rulla seg sammen og vokst seg ut på ett rart sted. Liten snegle i huset sitt :ler:

jepp, enig der:p selvom stygg kansje er litt å ta i, vi snakker om kuker her... de gjør oss mye bra;)

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet
jepp, enig der:p selvom stygg kansje er litt å ta i, vi snakker om kuker her... de gjør oss mye bra;)

Hehe, de ser da (vel, kanskje ikkje alltid, men gjelder ihvertfall for sambo sin) bedre ut når de er stive. Da er den riktig pen faktisk. :fnise:

Skrevet
Hei,

Spiller det noen rolle da? :klø:

Jeg kan være interessert i å vite høyden min, men ikke høyden min når jeg står på knærne og krommer ryggen og bøyer hodet ned. :arwen:

Skrevet (endret)

:hoho::rulle::)

Endret av kristian82
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Jeg skrev ingenting om at jeg brukte munnen da jeg fleipet om mine kunster :fnise: . Apropos å bruke munn, jeg hadde et forhold for lenge siden til en mann som nesten skremte meg en gang. Det var ganske tidlig i forholdet. Vi var godt i gang med oppvarming, da han plutselig stopper og sier strengt: Nei, dette går ikke lenger. Nå fortjener du kjeft! Oi, hva galt har jeg gjort? spurte jeg. Det tok ikke så lang tid før jeg "fikk kjeft", det var i grunnen svært så deilig :biggrin: .

Endret av Belladonna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...