Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 har akurat fått adobe photoshop elements. er det mulig å redigere bort ting, som eks hår, skjeggvekst? takk!
Lumê Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 (endret) har akurat fått adobe photoshop elements. er det mulig å redigere bort ting, som eks hår, skjeggvekst? takk! Alt er mulig Jeg bruker clone stamp til det. søk på clone stamp tutorials i google, så kommer det opp mye rart. Jeg redigerer bort alt fra lyktestolper til hundebånd og grimer på hester. Lykke til:) F.eks her har jeg redigert bort både et gjerde og en grime på hesten. Endret 1. februar 2010 av Lumê
Henkie Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 har akurat fått adobe photoshop elements. er det mulig å redigere bort ting, som eks hår, skjeggvekst? takk! Ikke noe problem, men du må lære deg programmet. SKikkelig "fotoflikking" er jo et eget fag som krever år med utdannelse. Det er ikke gjort gjennom en melding her i forumet :-) Tipset fra Lumé ved å google "tutorials photoshop elements" evt "clone stamp tutorials" i Google eller YouTube kan gi deg mye hjelp/tips. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå