Gjest LittleGirl Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Nå har jeg bedt med "Per" på kino! Jeg ønsker jo at det skal ende med at vi blir et par. Men jeg er sjernert og han er sjernert. Det har ikke vært noe flørting mellom oss, bare vennskaplige samtaler (knapt det). Jeg tror han ser på det som om vi er to venner som går på kino, ikke som en date. Hvordan skal jeg signalisere at jeg liker ham når vi er på kino? Han er ikke så flink til å tolke signaler. Jeg vil ikke være påtrengende, me jeg vil at han skal vite at jeg vil ha ham som kjæreste, ikke bare venn.
Skrika Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Nå har jeg bedt med "Per" på kino! Jeg ønsker jo at det skal ende med at vi blir et par. Men jeg er sjernert og han er sjernert. Det har ikke vært noe flørting mellom oss, bare vennskaplige samtaler (knapt det). Jeg tror han ser på det som om vi er to venner som går på kino, ikke som en date. Hvordan skal jeg signalisere at jeg liker ham når vi er på kino? Han er ikke så flink til å tolke signaler. Jeg vil ikke være påtrengende, me jeg vil at han skal vite at jeg vil ha ham som kjæreste, ikke bare venn. Ehh Tror ikke en som du knappt har vekslet en vennskapelig samtale med ber deg ut på kino som venn........... Han hadde heller ikke vært sjenert om han ikke likte deg.. ...tror du bør ta deg et kurs i signal-tolking selv jeg !
Skrika Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 Ehh Tror ikke en som du knappt har vekslet en vennskapelig samtale med ber deg ut på kino som venn........... Han hadde heller ikke vært sjenert om han ikke likte deg.. ...tror du bør ta deg et kurs i signal-tolking selv jeg ! og jeg bør ta meg et kurs i lesing HAHHA! Fikk ikke med meg at det var du somn hadde bedt han med ut... Uansett- han hadde neppe takket ja om han ikke ville innerst inne =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå