Gjest Gjest_Reddharen_* Skrevet 1. februar 2010 #1 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg er 20 år og har aldri vært sammen med en gutt. Jeg har fått "tilbud" og noen gutter har vært interessert i meg. Men jeg har aldri vært veldig interessert i dem. Jeg trodde jeg ikke kunne forelske meg. Jeg har nemlig bare vært forelska i 2. klasse. Jeg vil jo ha barn etterhvert og familie, men har hittil aldri følt behov for å innlede et forhold. Tenker at når jeg blir verpesjuk så kan jeg finne noen da. Jeg har vært ganske tilfreds med dette, selv om jeg ar følt at det er noe "galt" med meg, siden jeg ikke har vært så interessert i menn. Har til tider trodd jeg var lespisk, men siden jeg tenner enda mindre på jenter har jeg slått det bort. Jeg føler at jeg lever en veldig rygg tilværelse og har tenkt at å ikke forelske seg også har sine fordeler. Men. Men nå har jeg forelsket meg. Og det gjør vondt og godt på én gang. Men jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre. Skal jeg fortseette mitt trygge liv eller prøve meg på ham? Vi går på skole sammen og jeg er helt fortapt i ham. Men jeg er sikker på at jeg vil bli skuffa. Sannsynligvis liker han meg ikke, men selv om han hadde gjort det vil det jo sannsynligvis ta slutt en gang. Alle (nesten) forhold tar slutt. Og jeg tror ikke jeg vil greie det. Skal jeg la det gå forbi og liksom holde følelsene inni meg? Jeg er så redd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. februar 2010 #2 Del Skrevet 1. februar 2010 Prøv. Ellers finner du aldri det ut Hopp i det, om det klaffer blir det en kjempeopplevelse - lover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 1. februar 2010 #3 Del Skrevet 1. februar 2010 Prøv. Ellers finner du aldri det ut Hopp i det, om det klaffer blir det en kjempeopplevelse - lover Men jeg føler at det ikke har klaffa hittil. Og hva hvis det faktisk klaffer, men han slår opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. februar 2010 #4 Del Skrevet 1. februar 2010 Men jeg føler at det ikke har klaffa hittil. Og hva hvis det faktisk klaffer, men han slår opp? OK, ta denne situasjonen opp med deg selv litt nå Hva er du redd for - å ta kontakt, å bli avvist eller at det ikke skal vare? Alt dette er selvfølgelig skummelt, men du må jo igjennom det om du skal få deg en kjærste en gang? Det første kommer bare an på deg, om ikke han har lagt merke til deg og selv tar initiativ. Nummer to er kjip og kommer an på ham, men ikke så kjipt som å fortsette å være forelsket og ikke få utløp for følelsene. Da vet du i alle fall. Nummer tre er laaaangt inn i framtida sånn som situasjonen er nå. Og det kommer an på både deg og ham, så det kan påvirkes underveis. Du må aldri tenke på et evt. brudd før forholdet har kommet i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå