Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Bare kom på noe jeg lurte på.. Hva liker dere gutter best av å bli sugd, eller å ha sex, liksom, penis i vagina? Hva er deiligst synes dere?
Gutt87 Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Er hun god å suge så kan det bli like godt eller bedre enn vaginalsex synes jeg, men blir aldri en erstatning. Dessuten har jeg bare møtt ei slik jente
Ovnsrør Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 Varierer på humøret! Er jeg slakk og trøtt er en BJ utrolig deilig (egentlig alltid), men har jeg energi vil jeg definitivt ha sex og! Å variere mellom å ha sex, og bli sugt/slikke er deilig..
Gjest Kim Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 Kommer ann på. Noen ganger er det deilig å bare bli sugd. Andre ganger må jeg ha hardere behandling for å komme, da er vanlig sex best.
SMann Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Begge deler selvsagt...men for meg er det like viktig at kvinnen blir tent...skal hun suge så må hun elske det...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå