Gå til innhold

Spesielle lyster

Fremhevede innlegg

Gjest Oralsexelsker
Skrevet

Hei alle sammen!

Takk for et artig og interessant forum.

Jeg er en voksen hetrofil mann som med litt "uvanlige" ønsker/lyster. Har derfor lyst til å stille et spørsmål her i håp om å få ærlige og seriøse svar, dette for å finne ut om jeg er alene om min litt spesielle side, eller om det finnes matchende lyster hos dere kvinner.

Jeg drømmer nemlig om kvinner som tenner på å bæsje. Synes det er så utrolig flott syn, ja rett og slett vakkert, så naturlig men likevel så forbudt/tabu. Tanken på at en kvinne ber meg bli med henne på toalettet eller andre steder for se henne bæsje, gjør meg enormt kåt. Noen vil vel hevde at dette ikke har noe med sex å gjøre, men jeg setter dette gjerne i sammenheng med sexuelle handlinger mellom voksne oppegående mennesker.

Har et inntrykk av at det finnes flere menn som deler denne fetisjen med meg, men jeg ser eller hører sjelden kvinner uttale seg om det.

Hvordan er det med dere jenter/damer/kvinner i alle aldre, hender det at dere har slike tanker i hodet?

Kanskje litt underlig måte å stille et spørsmål på, men for å si det rett ut: Finnes det kvinner her på Kvinneforum som blir kåte av tanken på at noen ser dere bæsje?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er ekkelt og uhygienisk, men det er da noen få som tenner på det.

Skrevet
Synes det er ekkelt og uhygienisk, men det er da noen få som tenner på det.

Er det uhygienisk å bæsje? Du får holde deg og se hvor lenge du klarer.... :ler:

Blir vel ikke så mye mer uhygienisk av at noen ser på heller vel...?

Skrevet

Jeg syns det høres deilig ut om en mann seer på når jeg bæsjer, mne ikke noe mer...:)

Skrevet
Jeg syns det høres deilig ut om en mann seer på når jeg bæsjer, mne ikke noe mer...:)

Endelig en jente som er ærlig nok til å fortelle det. Tror nok det finnes flere kvinner som liker den tanken, men de fleste tør ikke tenke det høyt siden dette tema er litt tabubelagt. Er spent på om det er flere kvinner som kommer frem etterhvert, slik at vi menn med disse lystene ikke føler oss så alene her i verden :sukk:

Skrevet

Nå har det vel snart vært nok dritt og bærsjetråder i fra bedretne gjester her, vel...???

Skrevet

Jeg lager samme tryne når jeg driter som menn som løfter jern. Ikke vakkert i det hele tatt.

Skrevet
Jeg lager samme tryne når jeg driter som menn som løfter jern. Ikke vakkert i det hele tatt.

Mulig du synes det selv, men det er ikke sikkert andre har samme mening. Slik du uttaler deg virker det mer som du blir flau ved den tanken. Det er det naturlige som gjør det vakkert forstår du, og da kan "trykketrynet" ditt rett og slett være vakkert opphissende :gjeiper:

Gjest Oralsexelsker
Skrevet
Absolutt ikkje, ÆSJ!

Så artig at det har vært liv i tråden :)

Fortsett med innlegg, kjempehyggelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...