Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Jeg er stupforelsket i en mann som ble bedratt av kona si i flere måneder. Jeg lurer rett og slett på hvordan menn takler dette ift kvinner, om det er noe særlig forskjell. Kanskje ikke, jeg har rett og slett ikke peiling, da jeg heldigvis aldri har opplevd utroskap. Noen som kan fortelle litt(på hva jeg må være forberedt på)?
Gjest anonym nå Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Min mann ble bedratt av sin første kone, han ble ekstremt sjalu av det, og det tok en del år før jeg følte at han stolte på meg, (jeg har aldri vært utro,) og jeg måtte nok dessverre høre mange tullete anklager de første åra. Men vi er lykkelig gift, og har der supert, du får holde ut, det er verdt det!!
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 Min mann ble bedratt av sin første kone, han ble ekstremt sjalu av det, og det tok en del år før jeg følte at han stolte på meg, (jeg har aldri vært utro,) og jeg måtte nok dessverre høre mange tullete anklager de første åra. Men vi er lykkelig gift, og har der supert, du får holde ut, det er verdt det!! Ok. Snakket med en venninne i dag som mente at menn tar "lettere" på utroskap siden de har et litt annet syn på sex, det at de kan skille mellom sex og følelser? Tenker om menn lettere tar partneren tilbake? Nei, der er vel kvinnfolk overrepresentert.
Gjesten Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 Jeg var en stund sammen med en mann som hadde blitt bedratt, han var helt ødelagt av det. Klarte omtrent ikke å vise følelser, fordi han var redd for å bli såret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå