Gå til innhold

blue star koala, maspalomas

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest111_*
Skrevet

noen som har vært der og vil dele erfaringer angående hotellet. Vurderer å dra dit med 10 mnd gammel baby

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg bodde der for ganske nøyaktig et år siden, i en uke.

Det var greit nok.. Ikke direkte sentralt. Langt å gå til stranden derfra, men vi gikk likevel mye da. Tar ca. 20-25 minutter å gå inn til Playa del Ingles derfra.

Hotellet var vi ikke så veldig mye på. Men det var greie rom, kjøkkenkrok og balkong. Badet var også ok. Ikke superbra standard, men akkurat det du kan forvente av et 3-stjernershotell i syden. :)

De har flere badebassenget, men bare et som er oppvarmet. Ellers er det fint med plass og solsenger rundt bassengkanten.

Det er også en restaurant på hotellet. Vi spiste aldri der, men det er hvert fall mulig å gjøre det.

Mange barnefamilier velger blue star koala, de har jo bamseklubb der også, i tillegg til Holiday World (?), med tusenvis av spillmuligheter og en del karuseller et par minutters gange fra hotellet. Men JEG som ikke har unger og ser på meg selv som relativt ung, vil nok se meg om etter andre hoteller nærmere stranda, eller inne i Playa neste gang jeg reiser ditover.

Men for all del, er det soling og avslapping du ønsker deg, er nok Blue Star Koala et godt valg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...