Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som alle sikkert kjenner til så er det vanlig at personligheten blir forandret i fylla. (I alle fall min)

Jeg er en ung jente i 20 årene som virkelig hater den jeg blir når jeg blir skikkelig full (dritings). Og ja jeg er sikkert ikke den eneste.

I helga dret jeg meg skikkelig ut forran mine nye venninner, og har en følelse på at de ikke akuratt liker meg bedre nå... :sjenert:

Jeg klarer å "styre" meg, når jeg er litt full. Men når jeg kommer til det punktet at jeg er kjempe full, da blir jeg skikkelig dum.

Går det ann å forandre denne personligheten jeg får når jeg er dritings? Eller må jeg nesten bare slutte å drikke meg så full?

Hvorfor kan ikke jeg være "normal" slik som de andre når jeg er så full? :snurt:

Heeeeeelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om det går an å forandre "personlighet" når man er dritings, men jeg tror egentlig ikke det.

Så da er vel det eneste tipset jeg kan gi deg, er å ikke drikke deg så dritings.

Gjest Undrende Kvinnemenneske
Skrevet

Kanskje ikke dette svaret du leter etter, men de sier jo at ens personlighet blir forsterket i fylla, både gode og negative sider =/

Gjest Gjest_jente19_*
Skrevet

Du er nok ikke den eneste :)

Jeg blir i hvert fall helt idiot hvis jeg drikker for mye tequila. På bursdag festen til en vennine av meg ble det litt for mye og jeg dreit meg ganske så mye ut på festen ved å flashe puppene til folk og løpe rundt som en fjortiss.

Men det er ikke alltid man har kontroll. Plutselig er man sørpafull.

Kanskje du skal prøve å drikke litt mindre så du ikke blir kjempe full?

Skrevet

Hvorfor må du drikke deg dritings? Hva er fordelene med det?

Om du ikke liker den du er i fylla, så slutt å drikke deg full. Eller eventuelt finne ut om du reagerer på ulike typer alkohol. Men jeg anbefaler å heller drikke mindre når man er ute.

Skrevet

Godt å høre jeg ikke er den eneste!

Når jeg kommer til et "punkt" i fylla stopper jeg ikke. Jeg vil ikke hjem å legge meg, jeg vil på narch og drikke mer. :sjenert:

Jeg har hatt fylle angst i to dager nå, mest fordi jeg dret meg ut forran mine nye kjekke venninner, som nå sikkert tror jeg er helt dust i huet. :snurt:

Jeg kan vel si litt om hva jeg gjorde:

- Gikk rundt å trodde jeg var den deiligste på hele festen.

- Gikk omtrent opp på scenen og satt der med artisten slik at alle så meg...oppmerksomhet hvor?!? :sukk:

- Kom i utakt med en jente, og endte med en liten chickfight.. :sukk:

P.S Jeg fikk 4-5 shotter av en fyr. (jeg kunne jo sagt nei, men ja når jeg er full ser jeg ikke hvor grensen går.)

Gjest Gjest_jente19_*
Skrevet
Godt å høre jeg ikke er den eneste!

Når jeg kommer til et "punkt" i fylla stopper jeg ikke. Jeg vil ikke hjem å legge meg, jeg vil på narch og drikke mer. :sjenert:

Jeg har hatt fylle angst i to dager nå, mest fordi jeg dret meg ut forran mine nye kjekke venninner, som nå sikkert tror jeg er helt dust i huet. :snurt:

Jeg kan vel si litt om hva jeg gjorde:

- Gikk rundt å trodde jeg var den deiligste på hele festen.

- Gikk omtrent opp på scenen og satt der med artisten slik at alle så meg...oppmerksomhet hvor?!? :sukk:

- Kom i utakt med en jente, og endte med en liten chickfight.. :sukk:

P.S Jeg fikk 4-5 shotter av en fyr. (jeg kunne jo sagt nei, men ja når jeg er full ser jeg ikke hvor grensen går.)

Men tror du ikke de nye venninene dine vet at du fikk for mye å drikke og at du ikke er sånn til vanlig? De fleste som drikker seg dritings oppfører seg litt idiotisk. Det er vanlig :)

Skrevet (endret)

Kan bare råde deg til å drikke mindre. Vær veldig bevisst på at du ikke skal drikke deg full. Fra starten av: drikk sakte (ta små slurker ol.), og drikk minst like mye vann som alkoholholdig drikke (Ha et stort glass vann ved siden av deg hele tiden.). Du kan være i godt humør og gjøre morsomme fylleting uten å være full. Prøv å kjenne etter hvordan du føler deg, og om du har fått i deg nok.

Vet det er kjedelig å måtte gjøre slikt, men det er en god måte for å lære seg å ikke drikke like mye, slik at du slipper å være flau over det du gjorde da du var full.

Lykke til! :)

For ordens skyld, jeg tror det er vanskelig å endre oppførselen du har når du er stup full.

Endret av Grønt blad
Skrevet

Jeg har en venninne som da vi var yngre hadde en ekstremt radikal personlighetsendring i fylla. Til slutt ble det så ille at hun sluttet å drikke seg full, hun har en grense på tre glass vin/to halvlitere. Her om dagen var vi på byen, hun ble for full og fascinerende/skremmende nok var hun kliss lik sånn hun var i sine yngre dager.

Tror rett og slett din eneste løsning er å drikke mindre. Det er veldig ille å se venninner endre personlighet totalt når man drikker, og dette kommer fra ei som har vært mye ute selv.

Skrevet

En god vennine av meg blir helt forandra hvis ho drikker for mye. Hun blir en super bitch og kan plutselig finne på å slå deg. Også blir hun helt ute av kontroll. Sist helg ble hun så full at hun ble kastet ut av utestedet! Hun prøver å skjerpe seg men blir alltid for mye å drikke.(Gutter som spanderer osv) Vips så er man full.

Drikk mindre rett og slett! Er ikke noe annet du kan gjøre :)

Skrevet

Man unngår å bli så full med å sette en klar grense for hvor mye man skal drikke. Denne grensen MÅ være på det nivået at du ikke kommer så langt opp at du ender opp med å takke ja til alt og hive i deg hva som helst.

Ei halv flaske vin er nok for mange til å bli kjekkt brisen men ikke noe mer. Selv har jeg en grense på at jeg bare drikke en shot/en drink og resten vin og øl når jeg er ute. Når jeg drikker vin eller øl har jeg ingen problem med å kjenne når jeg bør slutte fordi jeg da holder en gjevn brisenhet og hr full kontroll.

Dersom du ikke ønsker å finne denne balansen med å ikke bli full eller mener at du ikke klarer det så viser det egentlig at du også som edru ikke har den beste personligheten fordi du fraskriver deg ansvar for at du blir fulll eller fordi du ikke ønsker å avstå fra å havne i en slik situasjon igjen fordi du heller ønsker å drikke mer. Så da er det ikke alkoholen som har skylda da er det deg.

Skrevet
Som alle sikkert kjenner til så er det vanlig at personligheten blir forandret i fylla. (I alle fall min)

Jeg er en ung jente i 20 årene som virkelig hater den jeg blir når jeg blir skikkelig full (dritings). Og ja jeg er sikkert ikke den eneste.

I helga dret jeg meg skikkelig ut forran mine nye venninner, og har en følelse på at de ikke akuratt liker meg bedre nå... :sjenert:

Jeg klarer å "styre" meg, når jeg er litt full. Men når jeg kommer til det punktet at jeg er kjempe full, da blir jeg skikkelig dum.

Går det ann å forandre denne personligheten jeg får når jeg er dritings? Eller må jeg nesten bare slutte å drikke meg så full?

Hvorfor kan ikke jeg være "normal" slik som de andre når jeg er så full? :snurt:

Heeeeeelp!

typen min er den nydeligste i hele verden til vanlig, men er et SVIN i fylla, har sagt han får slutte og drikke ellers vil jeg ikke ha han.

Skrevet

En i vennekretsen min er helt lik og han drikker ikke sprit lenger. Kun vin og øl og han har oppført seg eksemplarisk siden. Kanskje det er noe å prøve?? Veldig mange som blir gæærn av sprit...Lykke til!! PS: Det er lov å drite seg ut i fylla noen ganger, vi har alle gjort det.

Skrevet

Kjenner også flere som ikke tåler å drikke sprit.

Jeg har også en tendens til å bli mer utagerende når jeg drikker sprit enn vin. Løsningen er å holde seg unna sterke saker, og prøve å holde seg i nakken. Det går lettere etter hvert ;)

Gjest Gjest_Mie_*
Skrevet
typen min er den nydeligste i hele verden til vanlig, men er et SVIN i fylla, har sagt han får slutte og drikke ellers vil jeg ikke ha han.

Samme her. Kjæresten min KLIKKER og blir nærmest det jeg vil kalle et monster. Han lyger og sier ALT han vet kan såre meg. Han har vært utro, jeg er ei jævla fitte eller jeg er ikke god nok på noen måter. Dette har han da ingen minne om dagen etterpå og hans egen konklusjon er at han må kutte ned på alkoholen. Det sier seg selv, tåler du det ikke så styr unna!!

Skrevet

Er enig med resten her. hvis ikke du tåler alkohol inntaket du har på fester så bør du roe ned. det er ikke så mye annet å gjøre. oppførselen til de fleste blir temmelig dårlig i fylla. Noen verre enn andre selvsagt, men likevel dårlig. hvis ikke du liker hvordan du oppfører deg i fylla, og har så mye fylleangst, da skjønner jeg virkelig ikke hva som gjør det verdt å drikke deg såpass fra sans og samling.

så ro ned, og se at du kan ha det minst like gøy på byen og på fester med mindre alkohol ;)

Skrevet

personlighetsforvandling er vel å ta litt hardt i, men både dårlige og gode sider kan bli veldig forsterket da. eksempelvis ble eksen min _veldig_ emosjonell når han drakk. ble ganske slitsomt etterhvert, enten var han i toppform eller så var alt jævlig og han gren hele kvelden som en liten unge.. Han er i utgangspunktet et følsomt menneske, så jeg tror på teorien om fremhevelse av svake og sterke sider :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...