Gå til innhold

Leie Container

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Rikke_*
Skrevet

Da var det endelig klart for å pusse opp hjemme :)

MEN, vi må leie en container til alt søppelet, tror vi trenger en som er på 10-15 m3 er det noen som har noen erfaring med dette så tar jeg gjerne imot alt av tips og meninger.

Rikke :rødme:

Skrevet
Da var det endelig klart for å pusse opp hjemme :)

MEN, vi må leie en container til alt søppelet, tror vi trenger en som er på 10-15 m3 er det noen som har noen erfaring med dette så tar jeg gjerne imot alt av tips og meninger.

Vi leide container og vi angrer ikke på det! Det firmaet vi leide hos har gratis leie i en uke. Vi leide restavfall-container, og vi betalte 300 kr for utkjøring av containeren, 600 for henting og 1400 for innholdet i containeren. Synes det var vel verdt pengene! Da ble vi kvitt søpla!

Gjest Gjest_Rikke_*
Skrevet

Så, bra! Tror det er det enkleste å gjøre jeg også :)

Husker du navnet på selskapet du leide av? Jeg skal undersøke litt priser tenkte jeg, så har en veninne av meg brukt Retura og var veldig fornøyde med de ihvertfall, så jeg undersøker de også! Har forstått det sånn at man betaler leie av container, utsett og henting i tillegg til det man kaster, stemmer det eller?

Takk så mye for svar

Skrevet (endret)
Så, bra! Tror det er det enkleste å gjøre jeg også :)

Husker du navnet på selskapet du leide av? Jeg skal undersøke litt priser tenkte jeg, så har en veninne av meg brukt Retura og var veldig fornøyde med de ihvertfall, så jeg undersøker de også! Har forstått det sånn at man betaler leie av container, utsett og henting i tillegg til det man kaster, stemmer det eller?

Takk så mye for svar

Det stemmer. Men vi slapp å betale leie for containeren ettersom vi bare leide den en uke.

Men det er nok ikke alle firmaer som har en slik orndning.

"Vi leverer avfallstjenester i Hedmark og Oppland, samt nordre del av Akershus ned til Dal," Står det på siden deres.

Det er et lokalt firma, så det kommer an på hvor du bor hen..

Endret av mia83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...