Gjest g Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Hei Spm til damene. Har dere noen gang ronket en kukk slik at spruten kommer i ansiktet til mannen? Med hensikt. Hva synes dere. Er det noe dere har lyst til å prøve, er det kult eller bare ekkelt? Jeg fantaserer noen ganger om at dama ronker meg når bena er presset bak hode.
Gjest g Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 Hei Spm til damene. Har dere noen gang ronket en kukk slik at spruten kommer i ansiktet til mannen? Med hensikt. Hva synes dere. Er det noe dere har lyst til å prøve, er det kult eller bare ekkelt? Jeg fantaserer noen ganger om at dama ronker meg når bena er presset bak hode. Mannen din sin sprut i mannen din sitt ansikt. At du ronker han til han kommer utover sitt eget ansikt.
Hinata Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 Hvems sprut? Min eller mannens? Bare førstnevnte
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 Kanskje det bare er meg,men jeg har IKKE så kraftig sprut,lengste jeg har spruta er nesten opp til brystet på meg selv.
Gjest KateW Skrevet 1. februar 2010 #6 Skrevet 1. februar 2010 Jeg har som Hiana gjort førstnevnte, når det gjelder å få mannen til å sprute i eget ansikt tror jeg det skal såpass mye akrobatikk til at det kanskje ikke er så moro lenger?
Gjest KateW Skrevet 1. februar 2010 #8 Skrevet 1. februar 2010 Mhm, prøvde å finne et kult kallenavn på deg, men det klang liksom ikke helt. Hiana... Det hørtes ut som en hovedstad i en republikk i Karibien. Hm... Får vel holde meg til Hinata, tror jeg....
Gjest g Skrevet 1. februar 2010 #9 Skrevet 1. februar 2010 Kanskje det bare er meg,men jeg har IKKE så kraftig sprut,lengste jeg har spruta er nesten opp til brystet på meg selv. Hvis dama løfter opp bena og rompa di, eller at du ligger på gulvet med bena og rompa i sofaen? At du på en måte er oppned slik at kukken er over ansiktet.
Gjest KateW Skrevet 1. februar 2010 #10 Skrevet 1. februar 2010 Hvis dama løfter opp bena og rompa di, eller at du ligger på gulvet med bena og rompa i sofaen? At du på en måte er oppned slik at kukken er over ansiktet. Men klarer du da å opprettholde kåthet? OG ikke minst klarer hun å runke deg til du kommer? Det er sex, ikke yoga vi snakker om???
Suzy Skrevet 1. februar 2010 #11 Skrevet 1. februar 2010 Har ikke fått han til å sprute på seg selv med vilje - men by accident har det skjedd ja. Du verden som vi lo
Gjest Gjest_Stinelin_* Skrevet 1. februar 2010 #12 Skrevet 1. februar 2010 Kjæresten min spruter ofte opp til ansiktshøyde, men han prøver jo å unngå å få det i ansiktet da Ikke sjelden havner det litt her og der i ansiktshøyde, men ofte er jeg i veien, for jeg liker å få det i munnen, på magen, puppene osv.
Gjest g Skrevet 1. februar 2010 #13 Skrevet 1. februar 2010 Kjæresten min spruter ofte opp til ansiktshøyde, men han prøver jo å unngå å få det i ansiktet da Ikke sjelden havner det litt her og der i ansiktshøyde, men ofte er jeg i veien, for jeg liker å få det i munnen, på magen, puppene osv. Deilig.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. februar 2010 #15 Skrevet 1. februar 2010 Det har jeg gjort mange ganger med min xmann. Han var en underdanning type som elsket ydmykelse, føtter, strømper lett sm osv. Savner ikke xen. My bedre med en MANN som ikke har sånne tanker i hode.
Gjest Kolya Skrevet 1. februar 2010 #16 Skrevet 1. februar 2010 Det har jeg gjort mange ganger med min xmann. Han var en underdanning type som elsket ydmykelse, føtter, strømper lett sm osv. Savner ikke xen. My bedre med en MANN som ikke har sånne tanker i hode. Mye kan vel tyde på at han har det bedre uten deg også!
Gjest Gorgonzola Skrevet 1. februar 2010 #17 Skrevet 1. februar 2010 Jeg får ladningen i trynet rett som det er, oftest med egen hjelp. Liggende på ryggen i normal onani posisjon og det funker det. Ikke noe jeg jobber aktivt for men gøy å se/kjenne at trykket er på plass selv om man er blitt voksen. Lukker øya da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå