Gå til innhold

sprut i guttens ansikt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Spm til damene. Har dere noen gang ronket en kukk slik at spruten kommer i ansiktet til mannen? Med hensikt. Hva synes dere. Er det noe dere har lyst til å prøve, er det kult eller bare ekkelt? Jeg fantaserer noen ganger om at dama ronker meg når bena er presset bak hode.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Spm til damene. Har dere noen gang ronket en kukk slik at spruten kommer i ansiktet til mannen? Med hensikt. Hva synes dere. Er det noe dere har lyst til å prøve, er det kult eller bare ekkelt? Jeg fantaserer noen ganger om at dama ronker meg når bena er presset bak hode.

Mannen din sin sprut i mannen din sitt ansikt. At du ronker han til han kommer utover sitt eget ansikt.

Skrevet
Hvems sprut? Min eller mannens?

:fnise: Bare førstnevnte

:lur:

Skrevet

Kanskje det bare er meg,men jeg har IKKE så kraftig sprut,lengste jeg har spruta er nesten opp til brystet på meg selv.

Skrevet

Jeg har som Hiana gjort førstnevnte, når det gjelder å få mannen til å sprute i eget ansikt tror jeg det skal såpass mye akrobatikk til at det kanskje ikke er så moro lenger?

Skrevet

Mhm, prøvde å finne et kult kallenavn på deg, men det klang liksom ikke helt. :sjenert:

Hiana... Det hørtes ut som en hovedstad i en republikk i Karibien. Hm...

Får vel holde meg til Hinata, tror jeg....

Skrevet
Kanskje det bare er meg,men jeg har IKKE så kraftig sprut,lengste jeg har spruta er nesten opp til brystet på meg selv.

Hvis dama løfter opp bena og rompa di, eller at du ligger på gulvet med bena og rompa i sofaen? At du på en måte er oppned slik at kukken er over ansiktet.

Skrevet
Hvis dama løfter opp bena og rompa di, eller at du ligger på gulvet med bena og rompa i sofaen? At du på en måte er oppned slik at kukken er over ansiktet.

Men klarer du da å opprettholde kåthet? OG ikke minst klarer hun å runke deg til du kommer? Det er sex, ikke yoga vi snakker om???

Skrevet

Har ikke fått han til å sprute på seg selv med vilje - men by accident har det skjedd ja. Du verden som vi lo :hoho:

Gjest Gjest_Stinelin_*
Skrevet

Kjæresten min spruter ofte opp til ansiktshøyde, men han prøver jo å unngå å få det i ansiktet da :fnise: Ikke sjelden havner det litt her og der i ansiktshøyde, men ofte er jeg i veien, for jeg liker å få det i munnen, på magen, puppene osv.

Skrevet
Kjæresten min spruter ofte opp til ansiktshøyde, men han prøver jo å unngå å få det i ansiktet da :fnise: Ikke sjelden havner det litt her og der i ansiktshøyde, men ofte er jeg i veien, for jeg liker å få det i munnen, på magen, puppene osv.

Deilig.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Det har jeg gjort mange ganger med min xmann. Han var en underdanning type som elsket ydmykelse, føtter, strømper lett sm osv. Savner ikke xen. My bedre med en MANN som ikke har sånne tanker i hode.

Skrevet
Det har jeg gjort mange ganger med min xmann. Han var en underdanning type som elsket ydmykelse, føtter, strømper lett sm osv. Savner ikke xen. My bedre med en MANN som ikke har sånne tanker i hode.

Mye kan vel tyde på at han har det bedre uten deg også!

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Jeg får ladningen i trynet rett som det er, oftest med egen hjelp. Liggende på ryggen i normal onani posisjon og det funker det. Ikke noe jeg jobber aktivt for men gøy å se/kjenne at trykket er på plass selv om man er blitt voksen. Lukker øya da :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...