Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så utrolig vondt det er nå den du elsker er helt over og ferdigmed deg! Ikke et snev av tristhet! Gud så vondt dette er!!!! :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er helt forferdelig :( Vet godt hva det vil si... :klem:

Skrevet

jupp, det er veldig veldig veldig vondt!!

Det er ganske ensomt også, for ingen skjønner det egentlig...ikke om du så forsøker å forklare med 1000 ord!

Skrevet

Jeg vet! Etter seks år sammen har han mistet følelsene og vil ikke mer, ikke noe kontakt engang og jeg er ødelagt av sorg savn og smerte.

Kan noen som har vært i samme situasjon være så snill å si at det går over og at det finnes flere der ute...?

Gjest Trøstende
Skrevet

Jeg LOVER at det går over, alt vondtet du har nå. Men som all sorg så vil det ta tid og sorgen vil gå gjennom mange faser. En av de verste følelsene (synes jeg personlig) er de to sekundende akkurat når du våkner om morgenen og du tror fremdeles at alt er "normalt". Så går det ett sekund til, virkeligheten setter inn og alle sorgen kommer skyllende over deg igjen.

Jeg vet at det er vondt men jeg vet heldigvis at tiden virkelig leger alle sår.

Mitt råd (selv om det er vanskelig) er å prøve å fokusere på deg selv. Selvfølgelig skal du gråte...dette er sundt, gråt til du blir tom for tårer.

Ty deg til venner og venninner og også familie. Det er lov å bli tatt vare på!

Etterhvert vil det bli lettere å puste og du vil klare å se fremover igjen og glede deg over ting. Jeg vil IKKE anbefale deg å finne en annen før du har kommet deg over sorgen. Da vil du bare utsette prosessen og tankene om eksen vil alltid ligge der og ulme og kanskje ødelegge et nytt forhold.

Finn igjen deg selv og kos deg med å være ego en stund! Gjør DINE greier, se på hva DU vil på tv, lag det DU vil til middag osv ov...

Ønsker deg lykke til og husk at når en dør lukker seg så åpner alle de andre seg.

Skrevet

Jeg har så sinnsykt store problemer med å forstå at han er over meg, over oss, ikke bryr seg lenger. Han er over alt og ut og lever livet, men jeg sitter her og klarer ikke slutte å gråte..

Det er bare så vondt!

Tiden leger alle sår, ønsker tiden kunne gått enda fortere nå!!

Gjest Gjest_jeanette_*
Skrevet
Jeg har så sinnsykt store problemer med å forstå at han er over meg, over oss, ikke bryr seg lenger. Han er over alt og ut og lever livet, men jeg sitter her og klarer ikke slutte å gråte..

Det er bare så vondt!

Tiden leger alle sår, ønsker tiden kunne gått enda fortere nå!!

Det trodde jeg eksen min var også. Han hoppet rett på ei ny dame, hadde det superkult og bra, og var helt over og ferdig med oss. Ingen kontakt.

6 måneder senere etter noe kontakt over mobil innrømmet han at det hadde vært helt jævlig, og at det å late som at alt var bra var hans overlevelsestrategi.

Mennesker er ikke alltid sannferdige i forhold til det de viser. Husk at han har vært kjæresten din, og alle følelser tar tid å bearbeide uansett om man elsket eller ikke. Det riper nok i hjertet hans også, innerst inne.

Om det kan hjelpe å vite...

Skrevet

Man kan jo aldri vite hvordan exen egentlig har det, det er ikke sikkert ting er så enkelt som det virker som. Alle prøver vi vel å virke uberørte og holde maska, det sier ingen ting om hvordan vi egentlig har det. Hvis han virkelig har elsket deg tror jeg ikke du er glemt så lett selv om det virker sånn.

Skrevet

Dere har nok rett, bare skikkelig kjipt når han er så utrolig kald mot meg.. :sukk:

Etter mye meld fram og tilbake om oss har jeg nå sagt til han at jeg har skjønt greia og gir opp. So that was it for us..

:sukk::snurt:

Nå er det bare om å holde seg unna, langt unna....

Hvorfor må dette være så vanskelig??

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg vet så utrolig godt hvordan du har det akkurat nå, er i samme situasjon selv, så du er ikke alene om det er noe trøst!

Det jeg prøver å tenke er at det hadde vært værre om han vinglet og ga meg falske forhåpninger, nå har jeg fått klar beskjed, han er bestemt, det er ikke noe å lure på, og jeg prøver å se fremover isteden for bakover.

Men helvete så vondt det er!!!

Skrevet

Eksen min var vanvittig arrogant mot meg i begynnelsen. Nektet å kommunisere med meg, svarte aldri på smser eller lignende. De få gangene han måtte skrive noe var det så kjølig at ordene lyste kulde. Etter rundt fire måneder begynte han å angre seg (påstod at han hadde stengt følelsene ute), og ønsket å komme tilbake. Så, selv om han kan virke uberørt, betyr det neppe at han er det. Jeg tror det er ganske typisk mannfolk å begrave seg i jobb, fag, andre ting, for å dekke over sorgen og smerten. Antakeligvis vil den innhente dem en gang...

Skrevet

Ja, gud. Det er helt forferdelig. Sitter her med hovne øyne og tåket blikk etter en hard hard dag i ensomhetens rike. Jeg ble dumpet for en mnd siden, vi har bodd sammen til nå. Og i dag har han fått seg en ny kjæreste. Allerede, etter en uke ikke boende sammen. Jeg har helt panikk, skjelver og gråter om hverfandre. Men jeg vet dette han driver med ikke er riktig! Jeg vet han vil angre og komme tilbake en gang. Det er bare det at da er det for sent... vil han tilbake må han gjøre det nå... men der er han ikke. Er det noen som har klart å ta tilbake en ex som dumpet en og kom angrende etter måneder?

Gjest Gjest_knusthjerte_*
Skrevet
Ja, gud. Det er helt forferdelig. Sitter her med hovne øyne og tåket blikk etter en hard hard dag i ensomhetens rike. Jeg ble dumpet for en mnd siden, vi har bodd sammen til nå. Og i dag har han fått seg en ny kjæreste. Allerede, etter en uke ikke boende sammen. Jeg har helt panikk, skjelver og gråter om hverfandre. Men jeg vet dette han driver med ikke er riktig! Jeg vet han vil angre og komme tilbake en gang. Det er bare det at da er det for sent... vil han tilbake må han gjøre det nå... men der er han ikke. Er det noen som har klart å ta tilbake en ex som dumpet en og kom angrende etter måneder?

Jeg lurer på det samme som deg.

Min eks gjorde det slutt ca 1,5 mnd siden han skal nå flytte sammen med en annen dame. Vi var såååå forelsket, plutselig ble det slutt. Han bor i utlandet og har følt seg ensom. Orket ikke vente på at jeg skulle studere ferdig.

Om han angrer kan ikke hjertet mitt slippe han inn igjen, han har såret meg for dypt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...