Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Har et spørsmål som jeg lurer på om dere kan gi meg et tips etc. på.

Har vært sammen med jenta mi ( vi er begge rundt 40, men hun er jenta mi for det :) ) i over 3 måneder nå, og hun har bursdag om et par uker. Har gitt henne blomster en gang og tror hun likte dem. Så til spørsmålet. Kunne tenkt meg å gi henne blomster på bursdagen, men å gjøre en liten vri: sende dem til henne på jobben sammen med et kort med "invitasjon" til en bedre middag sammen. Er det litt for barnslig? Står jeg frem som en håpløs romantiker da eller noe slikt? Vet ikke helt hvordan hun vil reagere om hun får blomster på jobben... Er det noe de fleste kvinner ( dere ) vil oppleve som greit eller teit? :)

Fint hvis noen har tips/råd. Kan kanskje gjøre det på en annen måte?

Endret av davon5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes dette hørtes veldig koselig ut :) Jeg hadde likt det hvis mannen min gjorde det sånn :)

Skrevet (endret)

Syns det høres kjempefint ut :) Hadde absolutt likt det selv.

Endret av Ella_Grey
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Har vært sammen med jenta mi ( vi er begge rundt 40, men hun er jenta mi for det :) ) i over 3 måneder nå, og hun har bursdag om et par uker. Har gitt henne blomster en gang og tror hun likte dem. Så til spørsmålet. Kunne tenkt meg å gi henne blomster på bursdagen, men å gjøre en liten vri: sende dem til henne på jobben sammen med et kort med "invitasjon" til en bedre middag sammen. Er det litt for barnslig? Står jeg frem som en håpløs romantiker da eller noe slikt? Vet ikke helt hvordan hun vil reagere om hun får blomster på jobben... Er det noe de fleste kvinner ( dere ) vil oppleve som greit eller teit? :)

Det hadde jeg elsket! Har aldri opplevd det....

Skrevet

Syns det hørtes kjempebra ut. Jeg og ville ha elsket det. :yvonne:

Skrevet

jeg hadde blitt kjempeglad for det, selv om jeg ikke er så veldig romantisk av meg. Særlig invitasjonen til bedre middag, men blomstene også, selvsagt :)

Skrevet

Jeg ville syntes det var en nydelig ting å gjøre. :)

Skrevet

Takk for fine svar så langt - setter pris på det. Det er alltid greit å høre med dere sånn at jeg ikke dummer meg helt ut! :)

Skrevet

Vel, nå er kanskje jeg litt rar, men om jeg hadde vært sammen med en i 3 mnd å fått en sånn invitasjon, så vet jeg ikke om jeg hadde likt det :vetikke: Hadde kanskje vært litt for "påtrengende" for min del.

Men nå; når vi har vært sammen i over 3 år, så hadde det bare vært hyggelig :)

Skrevet

Å, det høres koselig ut. Det synes jeg du burde gjøre. Da blir hun nok glad. Jeg hadde i hvert fall blitt glad om kjæresten min hadde sendt meg blomster på jobben.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Jeg rappa xtranøkkelen til bilen hennes, kjørte til der hun alltid parkerte, låste opp bilen og plasserte en kvast med roser på førersete (med en liten lapp selvsagt).

Skal si hun var paff da hun kom hjem fra jobb :)

Skrevet
Jeg rappa xtranøkkelen til bilen hennes, kjørte til der hun alltid parkerte, låste opp bilen og plasserte en kvast med roser på førersete (med en liten lapp selvsagt).

Det hadde jeg likt om min mann gjorde... :rødme:

Skrevet

Jeg hadde ikke likt så godt å få blomster sendt på jobben, jeg hadde rett og slett blitt litt pinlig berørt over at kolleger jeg ikke står så nært skulle ta del i mitt kjærlighetsliv. Men som du ser er det mange som liker det, så du må bare stole på at du kjenner jenta di godt nok til å vite hva hun liker. :)

Ellers hade jeg falt hardt for uventede blomster i bilen, altså! :rødme:

Skrevet

det hadde vært koslig å fått blomster, men jeg ville ikke fått de på jobb. Var bedre med forslaget om å legge de i bilen.

Skrevet

Ikke dumt! Blir litt vanskelig å rappe xtranøkkelen ( vet ikke om hun har det engang ).

Mulig jeg glemmer det med blomster på jobben. Jeg er usikker på reaksjonen hennes med arbeidskollegaer tilstede etc.

Får prøve å finne på et annet opplegg. Vil bare ta henne med ut på middag, men ønsker at det er litt annerledes enn bare: Hei, skal vi ut å spise på fredag? Eller sende en melding, etc. Vil gjøre det litt spesielt hvis dere skjønner hva jeg mener. Gjøre litt ekstra stas på henne, for det fortjener hun :) Så har dere flere tips så mottas de med takk!!!

Skrevet

Det derimot hadde vært mere min "ting". :jepp:

Skrevet

Denne varianten kunne jeg likt! Den er mer privat.

Å få det levert til jobben hadde jeg ikke likt, ønsker ikke oppstyr om meg som privatperson på jobb. Tror jeg ville tenkt at de så på meg som litt sånn dramadame da... Men nå er jeg av typen som heller ikke forteller de på jobben at jeg har bursdag etc. fordi jeg ikke ønsker gratulasjoner og oppmerksomheten som følger. Finner denne typen oppmerksomhet ubehagelig.

Skrevet

Aa faa det levert paa jobben hadde jeg funnet som lettere pinlig. Om noen hadde rappa ekstranoekkelen til bilen min hadde jeg blitt lettere forbanna for. Selv om hensikten var soet.

Ville heller sendt det hjem til henne..

Men saa er ikke jeg akkurat en romantiker heller.

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg hadde likt det kjempegodt. Syns ikke det er noe flaut å få blomster på jobb, bare koselig :)

Men hvis du tror hun syns det er pinlig så kan du jo kaskje sende blomstene hjem til henne kvelden i forveien, så har hun noe å glede seg til heeeele dagen på bursdagen sin også ;)

Skrevet

Hadde typen min gjort noe sånt, hadde jeg blitt veldig, veldig glad :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...