Gjest GreenSky Skrevet 3. september 2003 #1 Del Skrevet 3. september 2003 Har dere smakt den nye cola light lemon? Smakte den i dag, den var ikke noe god. Blæh! (fikk den riktignok gratis av han som kommer og fyller på brusautomatene på jobben, da. ) Ikke prøv den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2003 #2 Del Skrevet 3. september 2003 Smak og behag vet du, men personlig foretrekker jeg Pepsi Twist. Men jeg foretrekker Pepsi framfor Cola uansett jeg da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 3. september 2003 #3 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg synes det er den beste light-brusen ever... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. september 2003 #4 Del Skrevet 3. september 2003 Smak og behag vet du, men personlig foretrekker jeg Pepsi Twist. Men jeg foretrekker Pepsi framfor Cola uansett jeg da.... Ja, pepsi twist liker jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2003 #5 Del Skrevet 3. september 2003 Den kan være litt god hvis den er skikkelig iskald, men ellers så er den helt fæl. Jeg får assosiasjoner til en dårlig fyllekule når jeg drikker den, så jeg holder meg for det meste unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 3. september 2003 #6 Del Skrevet 3. september 2003 Grusom!! Jeg fikk sterke Zalo-assosiasjoner.... Da tar jeg meg heller bryet med å skjære noen sitronskiver å ha oppi Colaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronja Skrevet 3. september 2003 #7 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg synes faktisk den er kjempegod! Rett og slett... Og jeg som hater light-bruser sånn ellers da... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 3. september 2003 #8 Del Skrevet 3. september 2003 Jooooh, den er kjeeempegoood! Jeg har aldri vært noe særlig glad i brus i sin alminnelighet, men denne gangen har CC-company klart å lage noe som jeg har blitt nærmest avhengig av :evil: Enig i at dette er beste light-brus ever. Verste light-brus ever må være Diet Vanilla Coke som (heldigvis ) ikke er å få kjøpt i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 3. september 2003 #9 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg syns cola light lemon er god. Men så liker jeg vaniljecola også... Liker egentlig det meste av brus når jeg tenker meg om. Dvs. den Tab-brusen som fantes for leeeenge siden var ganske... hm.. ekkel? Husker at mamma fikk ha den i fred, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 4. september 2003 #10 Del Skrevet 4. september 2003 hmz.. Synes den smaker slik myggkrem(med sitronduft) lukter.. Mao.. BLERK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 4. september 2003 #11 Del Skrevet 4. september 2003 Æsj og fysj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 4. september 2003 #12 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg synes også at den er kjempegod. Men jeg synes også at det er bedre med oppskjært sitron i light brusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 4. september 2003 #13 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg lurer litt på om grunnen til at jeg ikke liker den er at den inneholder sitron-essens? Jeg vet ikke om den gjør, det altså, men jeg mistenker det. Da jeg leste bakpå flaska sto det ingen ting om sitronjus/sitronsyre i, bare masse e'er: Vann Syre (karbondioksid) Aromaer (bla.koffein) surhetsregulerendemiddler (e339, e338, e334) Søtstoffer (aspartam, acesulfam) Konserveringsmiddel e211 Inneholder en fenylaninkilde Det er det som står bakpå... Noen som vet om en av disse e'ene faktisk er naturlig sitron...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 4. september 2003 #14 Del Skrevet 4. september 2003 Synes ikke cola light er godt uansett om det er sitron i eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 5. september 2003 #15 Del Skrevet 5. september 2003 En av få lightbruser som smaker godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. september 2003 #16 Del Skrevet 5. september 2003 Synes iallefall den smaker bedre enn original cola light Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå