Rascoe Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 (endret) Ble utsatt for manipulasjon og utroskap av min ex. Fant ut at jeg ville blogge for å dele mine erfaringer om bruddet. Planen var å overraske henne med armlenke i gull med våres navn utgravd. Den skulle fungere som plaster på såret og samt fortelle hvor mye hun betydde for meg. Men det skulle jeg ha spart meg for....... Jeg endte opp selv med å bli overraska med å finne henne i armene på en annen fyr.. http://sannhetenommaryann.blogspot.com/ Endret 1. februar 2010 av Rascoe
ThePinkRobot Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 Enig. Hele Norge trenger ikke få vite om slikt. Det er unødvendig.
Gjest Huffsa Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 Synd du ble utsatt for det, men syntes det er litt for privat til at hele norge skal lese det. Hun såret deg, bli ferdig med det. Du blir IKKE ferdig med det ved å skrive blogg daglig om henne.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2010 #7 Skrevet 1. februar 2010 Jeg forstår at hun har såret deg, men med dette er du ikke det spor bedre enn henne. Kom deg videre i livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå