Gå til innhold

Forelsket!

Stillest vann

Anbefalte innlegg

Finner ikke noe passende forum, men siden jeg er singel i minst noen dager til, og jeg bare må få det ut, så skriver jeg det her:

Jeg er så himmelropende sinnssvakt forelsket! Og det er så utrolig deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gjest_*
Finner ikke noe passende forum, men siden jeg er singel i minst noen dager til, og jeg bare må få det ut, så skriver jeg det her:

Jeg er så himmelropende sinnssvakt forelsket! Og det er så utrolig deilig!

Jeg også!

Men jeg synes ikke det bare er deilig....det er vondt også! Særlig fordi jeg hele tiden har den lille usikkerheten rundt oss, og savnet når jeg ser han sjelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også!

Men jeg synes ikke det bare er deilig....det er vondt også! Særlig fordi jeg hele tiden har den lille usikkerheten rundt oss, og savnet når jeg ser han sjelden...

Visst er det vondt! Er jo som om det er konstant vakuum i magen når vi ikke er sammen... men hvis det er prisen, betaler jeg gjerne!

Selvfølgelig er det usikkert - det er jo derfor det er så viktig å kjenne på nå og ikke bekymre meg for alt galt som kan komme til å skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Møteplassen :) Hun likte profilen min og sendte et "Hei" (litt mer enn bare det, da), og vi skrev litt fram og tilbake uten at akkurat det ble så intenst... men da jeg ringte henne første gang: PANG! :rødme:

Okei, det er år og dag siden sist jeg falt så pladask, og vi snakker fremdeles om dager heller enn uker... I don't care, dette er så godtvondtgodt at jeg kaster meg utpå med hud og hår; det som skjer, det skjer...

Så får jeg heller risikere å måtte komme krypende tilbake til denne tråden med halen mellom bena om noen måneder :fnise:

(BTW: Jada, hun virker temmelig forelsket selv - men jeg er ikke helt uhildet, da :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og, jeg og! kjærsten min og jeg har vært sammen i 1 mnd og 1 dag, men igår dro han på ferie og han kommer ikke hjem før fredag, (og når jeg skriver det, er jeg hvor utrolig teit det høres ut) MEN jeg savner han så sykt at jeg holder på å DØ! Det er så rart at det kan være vondt å være så himmelsk forelska :) hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ganger har du møtt henne??

Alt for få til å vite om det er liv laga... men, igjen, det fører ingenting bra med seg å gå rundt og bekymre seg for alt som kan gå galt ;) Her og nå er det viktigste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og, jeg og! kjærsten min og jeg har vært sammen i 1 mnd og 1 dag, men igår dro han på ferie og han kommer ikke hjem før fredag, (og når jeg skriver det, er jeg hvor utrolig teit det høres ut) MEN jeg savner han så sykt at jeg holder på å DØ! Det er så rart at det kan være vondt å være så himmelsk forelska :) hurra!

Det er utrolig teit, ikke sant! Og herlig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for få til å vite om det er liv laga... men, igjen, det fører ingenting bra med seg å gå rundt og bekymre seg for alt som kan gå galt ;) Her og nå er det viktigste!

Så fin innstilling, og så koselig tråd. :hoppe:

Skal møte en jeg har skrevet litt med på Match for første gang i morgen, og da var dette rette tråden som oppmuntring :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg innbiller meg at man må våge å forelske seg for at det skal kunne skje, så... go for it, girl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også blendet av forelskelse for tiden. Det er en deilig følelse!!! Men det gjør nesten litt vondt også, hehe. Nyt den gode følelsen :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Jeg er også forelska! :hoppe::hjerter: Det er helt fantastisk, og samtidig helt forferdelig siden vi bor et stykke fra hverandre og ikke kan se hverandre så mye som vi vil. Sukk. Vi møttes også på nettet, pratet leenge før vi møttes på verdens kleineste date. Men jeg ga ikke opp, og etter jul møttes vi igjen, og da sa det klaff! Og jo mer vi er sammen, jo mer forelska blir jeg nesten :ler: Deiliig! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...